Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

 



Μαζί σου αγνωώ για κάθε μέθοδο από όσες ξέρω. Σε ψυχοκαλώ απλά αυτόματα όποτε το ζητάει η καρδιά μου. Αφήνω τον εγκέφαλό μου να την υπακούει, παθιτικά μέχρι που ντρέπομαι. Φακ. Κι έχω γελάσει πολύ με τα γυμνάσια που μου βάζει. Με όσα σου έχω κάνει και μου έχεις κάνει. Με τα κολόπαιδα. Τα σάλια τις μίξες τους. Τα κλάματά τους τα μαλακισμένα. 

Πολλές φορές σε λέω για πιο δυνατή από μένα. Ίσως για να μη νιώθω ενοχές που  ζητιανεύω με τόση λύσσα απ' το σύμπαν. Σε προτάσεις που δε διαβάζονται καν. Όμως νιώθω την ένταση και τον πόνο. Ατυχήματα κι Ευτυχήματα  .. Όταν νιώθω την δύναμη και μπαίνω στην κίνηση .. θέλω να γίνουν πράγματα που να τα θέλουμε και οι δύο να μας αρέσουν. Να μας πάρει το ίδιο πνεύμα.  Μέχρι ..

Ώπα εκεί.

 Για όλα και τα υπόλοιπα θέλω να τα λύνουμε οι δυό μας. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή