Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Come in peace ή ντουγρού

 

Ο ΕΤ ήταν καλός με το παιδί. Αν κι ένιωθε τόσο μόνος και ήθελε να επιστρέψει σπίτι του ο καημένος. Στα υπόλοιπα σύγχρονα έργα τους εξωγήινους τους έχουνε για κακούς. Βέβαια οι παλιές οι γραφές τους σέβονται πολύ και υπάρχουν άνθρωποι που τους λατρεύουν. Άνθρωποι που οι άλλοι τους λένε τρελούς, τρελούς σαν εμένα ας πούμε που όταν κυριολεκτώ θέλω και να μεταφέρομαι ή να κάνω σινιάλα με το καθρεφτάκι του θεού. Η λογική, για μένα ,αν και την κατανοώ και τη συναισθάνομαι, την λογίζω και ως αδυναμία στους ανθρώπους σε πολλές περιπτώσεις. Αδυναμία να επιλέξουν να είναι δυνατοί δηλαδή να σταθούν μέσα σε κάτι που δεν στέκεται. Που δυσκολεύονται να ισορροπούν ας πούμε πάνω σε μια μπάλα και προτιμούν κάτι με πλευρές και γωνίες, το τετράγωνο που θεωρείται ιδανικό για κάποιους και η πυραμίδα, για πιο προχωρημένους, που στέκονται εκεί και με το ένα πόδι να πούμε. Και σιγά το κατόρθωμα ρε παιδιά αλλά ας μη μιλάω έτσι για την αδυναμία αυτή γιατί ότι κοροηδεύεις λέει το λούζεσαι κι εγώ θέλω να συνεχίσω να μπορώ να ισορροπώ και να περπατάω και να σκέφτομαι πάνω σε σφαίρες και να μην λυπάμαι κανέναν. Ενώ έρχονται στιγμές που τους λυπάμαι σχεδόν όλους και είναι το χειρότερό μου αυτό, το έχω ξαναπεί. Είναι το τελευταίο που μπορεί ο άνθρωπος όταν δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο πριν το τελικό τίποτε που είναι το χειροτερότερο, να λυπηθείς και να γυρίσεις την πλάτη. Και όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει αν δεν έχεις καλυμμένα τα νότα σου. Γι’ αυτό όσοι έχουμε δει το έργο μαθαίνουμε από νωρίς να τρέχουμε ανάποδα. Για όσους ξέρουν φτιάχνει κι ωραίο κώλο. Κι ανοίγει και το τρίτο μάτι σε μερικούς …πολύ τυχερούς. Εμένα η ζωή μου φαίνεται ότι με συμπαθεί. Μου έχει δώσει και το ένα και το άλλο. Εννοώ μου έχει δώσει να ζήσω και τον σωματικό και τον πνευματικό έρωτα. Και ας μην αποφανθώ τώρα για το μάτι. Αν το έχω τότε μπορεί να αξιωθώ να τα ζήσω και τα δυο αυτά μαζί με έναν άνθρωπο κάπου. Δε βιάζομαι. Θα συνεχίσω να προτιμώ να σκέφτομαι τα καλύτερα για όσους αγαπώ και για όλους και θα τα καταφέρω. 


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή