Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022

Είναι πάντως μια ανακούφιση που σε "βλέπω" όρθιο

 

Να σου ανάψω καμιά φωτοβολίδα σήμερα δε ξέρω πώς να τη δω. Είμαι πάνω σε φορείο και παλεύω και με δυο δολοφόνους εδώ πέρα, που δεν καταλαβαίνουν από ανακωχή κι από τίποτα. Ενώ έχουμε διαλυθεί κι η λεπτοφυία μου κάνει νερά κινδυνεύουμε. Μου χαμογελάει κι ο διάολος κι είναι χάλια ο μαλάκας δε μπορώ είμαι με λιβιδικό hangover. Και ξανά μανά. Και υπαρξιακά   γιατί δεν καταλαβαίνω γιατί δε σ’ αρέσω  (!)   και λες και τα ποιο σημαντικά πράγματα γελοία.  Εγώ σου χαρίστηκα και με έσπασες κομματάκια και με έβαλες στο κουτί. Για συναρμολόγηση γαμώτο! Δε μπορείς τώρα;  Δώστ’ το σε καναν άλλονε - Τώρα πέφτει το ξύλο Kill Bill dirty Harry.   Πέφτω και γδέρνομαι.         Καύλα μου    Σήκωνέ με.       Ένα φιλί αγάπη μου.  Γιατί έκανες τέτοια βρωμοευχή στο ηλιοβασίλεμα χθες .. γιατί μάτια μου; 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή