Πέμπτη 25 Αυγούστου 2022

love

 

Έχω κάτι ιδέες μπαμ καρφί.    Για φούντο τελείως κομωδεία θρίλερ. Ψιλοχοντροσέρνομαι. Τρώω τις σόλες μου κάθε δυο μέτρα. Αν έβρισκα λίγο κουράγιο ένα σινιάλο να μου πει τι να κάνω καμια κίνηση θεραπευτική. Ξεσκισμένη είναι κρόσια έγινε η υπερστολή μου με τις υπερδυνάμεις λες και την τράβαγαν όλη νύχτα τα σκυλιά. Φτιάξε μου μια μηχανή. Σε παρακαλώ. Όχι γαμώτο. Εννοώ. Μια βόλτα. Sun field battle psycho boom stair pool διόρηγα πιρόγα salt bitter lemon sweet love love love. Γκράγκα γκρούγκα. Α. α αχ μωρό μου .. σι μπεμόλ. Φα# σι λα λα ρε σι σολ φα# ντο πέρασμα ανοιχτό σι μπεμόλ ουρλιαχτό μι φα# πάλι και στο κλαρίνο προφυλακτικό. Ενώ εγώ θέλω μόνο εσένα. Για αυτό το κάτι το πολύ συγκεκριμένο. Που θα σε βρω; Πες  ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή