Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Ταξίδι μου

 


Αγάπη μου,

Εύχομαι να είσαι καλά και να έχεις όμορφες, γεμάτες μέρες. Εγώ ντρέπομαι πάλι που γίνομαι  λιώμα και σου μιλάω. Με έχει εξοντώσει η "εμμονή" κι έχω πάρει τους δρόμους. Έχω μέρες να κοιμηθώ και να ξυπνήσω καλά, να κάνω την καλλισθενική μου και τις κλίμακες, να πάω στο δάσος τον περίπατό μου.  Κάποιες ώρες τα καταφέρνω και σε περνάω στο buckground. Τα απογεύματα συνέρχομαι και πάω θάλασσα. Θα τα καταφέρω. Είναι και δυο χαρτιά δυνατά αλλά δε τα βγάζω. Θα ήθελα να φύγουν όλα από πάνω μου, αλλά όχι και να τα πετάξω έτσι σε τέτοια κατάσταση που βρίσκομαι.. πώς γίναμε έτσι! "Η καλύτερή μου φίλη" !            Περιμένω οδηγίες.



 Σ' αγαπώ .. και μου λείπεις.      Περιμένω νέα σου.



Σε ονειρεύτηκα στα χόρτα ..





Υγ. Ναι, ξέρω, γράφεται με Α


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή