Δευτέρα 22 Αυγούστου 2022

Μην τ' ακούς

 

 

Πέρασε μια παρέλαση από αρνητικά και γελοία συναισθήματα

Απελευθερωθήκαμε κάποτε  φαίνεται και γιορτάζουν      (πολύ γέλιο). 

 

Δίπλα μου- δίπλα μου μπορείς να είσαι;

Ούτε μαμά θέλω ούτε πρέζα αγκαλιά. Εσένα αα     -ωχ-

 

Τέτοιες ώρες αμίλητες ώρες αν είσαι δίπλα ..

Ας είσαι αλλού, να περνάς καλά. Γιατί έχω πολύ δρόμο        να σου προσφέρω;  

 

Η απάντηση είναι αυτό που συμβαίνει συμβαίνει.

Φως είναι είπαν    να μη ταυτίζεσαι πουθενά. χα

 

Έχω τα πιο χάλια μου σήμερα που γύρισα σπίτι

Σε ποια ραψωδία να βρίσκομαι ούτε και ξέρω

 

Κοιτώ έναν στόχο μόνο τρύπες και ξεχαρβαλωμένο

Πρέπει μωρό μου να γίνουν μερικές "μικρές" αλλαγές.

 

Να μη γίνουμε κι έξη!

Συν πλην μηδέν, τα ‘παμε.

 Φυσική ροή και αβίαστη έλξη.

 

-Τον Σεπτέμβρη, σε παρακαλώ, θέλω να πάμε στο ποτάμι-

Και ξέρεις τι εννοώ.





1 σχόλιο:

Σιωπή