Σάββατο 16 Ιουλίου 2022

 

Κάθε που ξυπνάω και ανοίγω τα μάτια σε ψάχνω. Μου συμβαίνει α υτόματα, χωρίς καμιά  λογική. Έχω ξυπνήσει αλλά είμαι ακόμα στο κρεβάτι. Εχθές κάπου αφαιρέθηκα κι έστρηψα στην μπλέ κι όχι στην πράσινη ταμπέλα και βγήκαμε πάνω από τις ανεμογεννήτριες, περάσαμε ποτάμια και καστανόδασος, κάναμε πέντε ώρες να βγούμε στον κάμπο. Πάω πολύ αργά γενικά γιατί την προηγούμενη εβδομάδα πήρα παραμάζωμα μια κολώνα με λάμπα πάνω στον πεζόδρομο κι έχω σπάσει μια βάση στην κρεμαριέρα και κάτι άλλα τόσο που κάνει σαν κουδουνίστρα. Πρέπει να το αφήσω στο συνεργείο. Πρέπει να βρούμε και άκρη για τις παραστάσεις. Έχουμε άπαιχτα τέσσερα παρότζεκτ έτοιμα. Ξέρεις από αυτά τα καταγγελτικά με τα λαογραφικά στοιχεία που ενοχλούν τους απροβλημάτιστους και σ' αφήνουν παγωτό να το σκέφτεσαι για πάντα. Με νεοτερισμό, φαντασία, ξέρεις κλασική ποιότητα και σκληροπυρινικά πράγματα.

 Λοιπόν, σηκώθηκα, τρέχω, έχω του κόσμου τα πράγματα να κάνω και να μαζέψω το βομβαρδισμένο τοπίο που έχω για σπίτι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή