Σάββατο 2 Ιουλίου 2022

ΣΥΝΤΡΥΒΑΝΙ ΟΜΟΝΟΙΑ {εσύ κι εγώ}

 

Εδρεύω κι εργάζομαι στην καρδιά σου.

[ πρέπει να πίνω τονοτικά ποτά και να τρώω καλά 

Γιατί είμαι full time 24ωρο κι υπερωρίες

Είμαι υπέρ γενικώς, ότι αρέσει στο κορίτσι μου 

Πες μου ότι δε με αλλάζεις με τίποτα .. 

Κι όμως τώρα ακουμπάς τα χείλη σου στο ποτίρι, το στιλό, τα πλήκτρα, δαγκώνεις ένα φρούτο που το ζηλεύω γιατί συντρίβεται στο στόμα σου

Σου το ' χω πει για τον Μύδα των φιλιών, εγώ είμαι ]

Εδρεύω στο κέντρο , όπως όλα τα καθώς πρέπει ζωντανά γραφεία

Δουλειά μου είναι να σε πηγαίνω στον ουρανό

Κι όλο κοιτάς Γη και ζαλίζεσαι

δε λες να συνέλθεις. Τρέμεις όπως η χελώνα όταν την πιάνει στα χέρια του ο αετός.

[ Ω, ποιος είπε πως το καβούκι σου 

είναι όλη η ομορφιά σου!

 .. ]


Καρδιά μου κάνε μας να παρθούμε όπως να ήμασταν όλα τα ζώα κι η φύση .







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή