Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022

Τώρα πες μου τι να την κάνω τόση εκπαίδευση

 

Τουλάχιστον αν το ευχαριστιόσουνα που έχω τρελαθεί για σένα .. θα το ευχαριστιόμουν κι εγώ . Αλλά ούτε καν αυτό δεν μπορείς να μου κάνεις .. ωχ



Γοργόνα μου ..


μ' αρέσουν πολύ έτσι τα μαλλιά σου. Όλα σου μ' αρέσουν. Ακόμα και το μουλάρωμά σου. Είσαι η Γοργόνα μου που σμίγουμε πάνω στα βράχια. Και σε φιλώ και γεννιέται ο κόσμος μας. Αλλά είσαι μια θεότητα που έχει μεταμορφωθεί σε γοργόνα. Ομορφιά μου, θέλω να σου φέρνω λουλούδια και φρούτα, να σ' αγαπώ χωρίς να περιμένω τίποτα. Μα πώς που σε θέλω .. βοήθαμε Παναγιά μου

 (Αυτός ο Δ. είναι μεγάλος μαλάκας .. )



Το πρόσωπό σου είναι  σκληρό, σα να μην έκανες έρωτα. Γι' αυτό διατάζω να σκοτώσουν όλον τον αντρικό πληθυσμό.    Ναι και τον γυναικείο; Όλο τον πλυθισμό. Τώρα.






 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή