Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Όλα τα τραγούδια

 

Έχω κατανοήσει ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και τα όρια ιδιαζόντως ευαίσθητα. Τόσο που στην ουσία μου έχεις απαγορεύσει την οποιαδήποτε κίνηση να σε πλησιάσω. Με μόνο βάσιμο στοιχείο στην ιστορική εξέληξη ότι δεν επιθυμείς πια την φιλία μου. Κι ενώ είμαι τόσο επιρρεπής στο παραμύθιασμα, την τέχνη της παρακμής, τον προραφαηλιτισμό και τον συμβολισμό είμαι έτοιμη να σταθώ αντίκρυ ρισκάρωντας να δεχτώ ένα ακόμα θανατηφόρο χτύπημα. Και δεν θα με φρέναρε καθόλου αν δεν σκεφτόμουν ότι αυτό μπορεί πιθανότατα να οδηγήσει σε ένα σκληρότερο χτύπημα που να πάρει μπάλα τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα.

Σίγουρα έχω κάνει επόδυνα λάθη. Πάντα υπάρχει μεγάλο το ενδεχόμενο να είμαι και τελείως λάθος. Όμως δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η αγωνιώδης βυθιστική συνθήκη, ούτε να περάσει στην απραξία ή στον τεχνητό αποπροσανατολισμό. Πρέπει να κρίνω τις κινήσεις και τις προοπτικές τους πολύ προσεκτικά. Και να μην τα χάσω. Ενώ μ' αρέσει να τα χάνω, μ' αρέσει να μένω μαλάκας που λέμε, μ' αρέσει η ανεμελιά και η ελαφρότητα. Και θα ήθελα σε αυτό το ναρκοπέδιο που βρίσκομαι οι εκρήξεις να ήταν μόνο από φιλιά και εκρηκτικά συναισθήματα, όπως αυτά που παθαίνω καθώς σε φαντάζομαι στην ερωτική αγκαλιά μας. Τι μένει να γίνει;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή