Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Όταν έχω εσένα στην καρδιά και τον Αντώνη δάσκαλο..

 

Τρέχω αγάπη μου, μα έχω μεγάλο ενθουσιασμό και κορυφαίο δάσκαλο κι έτσι νιώθω κάποια σιγουριά για την παράσταση που ετοιμάζω. Έκανα κι ένα ριφρές στην ετοιμόλογη ευγένεια με τον Βασίλη και ξέρω ότι μπορώ να σταθώ πολύ καλά και να καταπλήξω. Προσπαθώ να σκέφτομαι ότι δεν περιμένω κάτι και είμαι πολύ προσεκτική και σοβαρή και επικεντρωμένη όσο μπορώ στο έργο μου. Σήμερα η μέρα ξεκίνησε πολύ καλά τόσο που βούρκωσα και ανατρίχιασα από χαρά για μια έγκριση που πήρα σε ένα επαγγελματικό πρόγραμμα αν και ποτέ δεν περίμενα στην ζωή μου να συγκινηθώ από κάτι τέτοιο μα είναι που έχει σχέση και θα δώσει ανάσα στα υπόλοιπα που ονειρεύομαι. Μετά στενοχωρήθηκα μαζί σου. Δεν θέλω να στενοχωριέσαι για κακούς ανθρώπους και μου την δίνει που δεν γνωρίζω τι γίνεται για να βοηθήσω που μου αρέσει αυτή η προστατευτικότατα, όχι ότι το χρειάζεσαι εσύ απλά εμένα μ' αρέσει, αλλά θα το διορθώσω αν είναι κι αυτό υπερβολικό. Είναι καλό βέβαια να υπάρχουν εχθροί, αυτό σημαίνει ότι έχουμε κι αξία, τα ξέρεις αυτά. Εδώ ετοιμάζονται τόσα ωραία πράγματα, καινούρια πράγματα! Όπως και να έχει, με ή χωρίς, εμείς θα σταθούμε στο ύψος μας κι όποιος δεν είναι μαζί μας αυτός έχει να χάσει. Εγώ δεν θέλω να σκέφτομαι τίποτα. Θα παρουσιάσω το έργο μου, ξένη μεταξύ ξένων και άντε γεια. Ούτε πρόκειται να κυνηγήσω πράγματα μέσο τρίτων, ή να αφήσω το έργο μου σε χέρια που δεν τα αισθάνομαι οικεία, αυτό είναι στις αρχές μου. Και αισθάνθηκα λίγο άβολα είναι η αλήθεια. Κι ας είναι σημαντικές προσωπικότητες του χώρου. Αλλά είναι καλό που βρήκα την ώθηση κι ας την βρήκα από την μανία μου έστω. Βέβαια με κάνει να νιώθω πιο ωραία όταν σκέφτομαι πως μπορεί να είσαι κι εσύ κάπου εκεί γύρω, άσχετα που ξέρω πως το πιθανότερο είναι να μην είσαι. Εγώ θα πάρω μαζί μου όλους τους δασκάλους μου και πρώτα από όλους την μούσα της καρδιάς μου. Θα είναι πολύ δυνατό, μυσταγωγικό και αξιοπρεπέστατο, θα το δεις. Δεν είμαι τόσο αφελής πια. Έμαθα πια. Ξέρω ότι είναι μόνο για μένα. Ότι απλά πνίγομαι και πιάνομαι από τα μαλλιά μου. Και το κάνω κι αυτό τόσο ωραία που αξίζει να παρουσιαστεί. Μια χαρά όλα. 



  

Σημείωση: Να βελτιώσω το χιούμορ μου και να ξεσκονίσω τους καλούς τρόπους μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή