Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022

Πεθαίνω για τα ιντελεκτουάλ σου..

 

Αγάπη μου,

Τρελή μου γλυκιά αγάπη.. σε σκέφτομαι.  Μάλλον ήμουν πολύ απασχολημένη με το τι να σου δώσω για να μ'αγαπήσεις που δεν είχα καθόλου χρόνο για να δεχτώ την αγάπη σου. Τώρα, με απασχολεί μόνο η απάντηση στην ερώτηση πώς το θέλεις. Αλήθεια, τέρμα οι χαζοί εγωισμοί. Εσύ  κι εγώ με θέλουμε για σένα.  

 ..Ανάγλυφο της μνήμης μου γραφτό, στον ύπνο και στον ξύπνιο μου μοιραίο! Σε σκέφτομαι. Σου έχω χαρίσει και την μνήμη μου. 

Ο αέρας στα κλαδιά και στα χόρτα και πάνω στο δέρμα της θάλασσας μπορεί να στο εξηγήσει. Το πώς αυτα είναι χάδια μας. Αλλά, βέβαια, μπορώ κι εγώ, αν θέλεις..  Ναι, μπορώ αν θέλεις..

Δεν έχω άλλο σκοπό από το να σε τρελάνω. Θέλω να σε τρελάνω. Έχω δώσει όλη μου την ενέργεια για να σε τρελάνω. Κάποτε θα σε τρελάνω. Και ογδόντα και εκατό να πας εγω θα σε τρελάνω.

 Αλλά άμα έχεις ήδη τρελαθεί πες το μου! Γιατί ο βαθύτερος σκοπός μου είναι να σε ξετρελάνω ..

-Για να σε ξανατρελάνω-





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή