Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022



Ήθελα να με πιστεύεις..  Γιατί δε με πιστεύεις αγάπη μου; Μέρες είναι που ότι σου γράφω το τσαλακώνω, δε μου κάνει τίποτα να σου εκφραστώ. Ποιήματα, σημειώσεις, σκέψεις, όλα ένα χαμένο τρένο. Και αυτό της Παρασκευής. Παράτησα τον εαυτό μου τελείως, τα παράτησα, εξαϋλώθηκα και γύρω μου είναι βομβαρδισμένο τοπίο. Πρέπει να μαζέψω. Με παρηγορεί λίγο ότι σου έδωσα κάποια χαρά, την χαρά έστω να με εκδικηθείς. Δε με νοιάζει να χάνω απο σένα  θέλω να χάνω να με κερδίζεις. Έχω άλλες δυο πολύ δύσκολες εβδομάδες  μπροστά μου, παράτα με. Έχεις τόσα σπουδαία πράγματα να κάνεις. Και θέλουν τόσοι ευγενείς κύριοι να σε συνοδεύουν, να σε χρυσώσουν, να τους κάνεις ότι σ'αρέσει. Έτσι κι αλλιώς οι άντρες δεν είναι το φόρτε σου; Εγώ είμαι για σένα για κανα ανέκδοτο να σου λέω. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή