Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

Ένα σκυλάδικο που με γιατρεύει..

 




Όλα διπλά σήμερα! Χορεύω και τα σπάω. Αλλά γιατί δεν είμαστε κάπου μαζί να "γιορτάζουμε".. ;

Γενικά θα ήταν όλα "φυσιολογικά" στην σχέση μας αν δεν είχα πάθει αυτό το εγκεφαλοκλείδωμα μαζί σου, το οποίο επηρεάζει καθολικά την σεξουαλική μου λειτουργικότητα.  Αν δεν το είχα πάθει αυτό θα μιλούσαμε και θα κάναμε άλλα ωραία πράγματα. Δεν θα με είχε βαρέσει τέτοια στέρηση που να γίνουν όλα μη πω.  Αλλά ούτε και μαζί σου θέλω να βρεθώ αν δεν νιώθεις κι εσύ έτσι όπως νιώθω εγώ τόσο ... -ερωτευμένα, αυτή είναι η λέξη (;) , δεν ξέρω- , τέλος πάντων. Αυτό το θέμα πρέπει να λυθεί, πάει πάρα πολύς χρόνος. Είναι τεράστια η ζημιά. Για την ανθρωπότητα! Φτύσε με σωστά ρε γαμώτο. Φέρ' σου σαν φίλος μια φορά πρώτα από όλα. Λήξ'το το γαμιμένο.  Που με στέλνεις, να δαμάσω τα κύματατα (;) φακ, να παρανοώ, δεν θέλω.     Εγώ θέλω εμάς.      Και σιχαίνομαι να σε παρακαλάω. Γλυκό μου   γλυκό μου    γλυκό μου κορίτσι..   
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή