Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

Σ' αγαπώ




Σ' αγαπώ 



Τι να βάλω; Να τα βγάλω όλα καλύτερα. Είμαι ο Ναπολέοντας με το κωλόχαρτο.  … Παρακάτω δε πάει. Παραπάνω θα πάει. Αλλού για αλλού έχει πάει. Γέλα λίγο ρε μαλάκα για δε γελάς γαμώ την καταδίκη μου. Τι κάνουν σε αυτές τις περιπτώσεις; Έργο; Έργο κάνουν. Εγώ θέλω να ασχοληθώ με τον πηλό. Με γλυπτική. Να γεμίζω σακούλες με χώμα πριν ξεκινήσω για κανα δυο χρόνια. Να προσεγγίζω την ιδέα γεμίζοντας χώμα κάποια χρόνια. Μεταφορικά μου αρέσει καλύτερα αλλά και κυριολεκτικά είναι πιο μέσα. Είναι ωραίο. Θέλω να ξεκινήσω αυτοδίδακτη. Άντε να πάω και στο εργαστήρι καμιά βόλτα αν τύχει, αλλά κουράστηκα να κρατάω ισορροπία με τον κόσμο.  Θέλω να φτιάχνω πιατάκια με στόματα και μάτια, αυλούς, λουλουδάκια με αιδοία, πριν ξεκινήσω το έργο μου το μονοκόμματο.   Να το πάρω όλο και να το βάλω εκεί. Θα το πάρω και από εμένα και από εσένα. Γίνεται αυτό; Από εκεί που το πλησίασα. Να το ψήσω με κεραυνό και να γελώ μετά καμπανιστά στον κρατήρα. Πότε είναι η εκτέλεση; Χθες ήτανε και δεν ήρθανε να με πάρουν. Θα έρθουν και δε θα βρουν τίποτα. Αυτοί θα μιλήσουν για θαύμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή