Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

χαζορίμες ανεπαρκείς

 

 Η φαντασία μου φταίει που πιστεύω στο ουράνιο σημάδι. Η ευτυχία μου είναι δεμένη με το πιο παλιό σου σκοτάδι. Να κρυφοκοιτώ δεν μπορώ, δε μου πάει. Είναι τρέλα να σε ονειρεύομαι κι ας φτάνω σε αιθέρια πλάνη. Εσύ, οκ, το είδες φρικτό. Συγνώμη γι’ αυτό, το εννοώ. Δεν ήθελα να σε φέρω σε δύσκολη θέση. Κάποια παιδιά όμως γεννιόμαστε έτσι. Πονάω πολύ. Μισοζώ. 

Εσύ είσαι εντάξει; Θα περάσει; Το έχω βαθιά πολύ θάψει. Πέρασα δύσκολα αυτό τον καιρό. Ήθελα να σε δω. Να σου πω πως θέλω να ζήσω μαζί σου. Ήθελα να με θέλεις και να με εμπιστεύεσαι, να γελάς μαζί μου και να έρχεσαι και να φεύγεις. 

Ξέρεις πως ότι και να κάνεις εγώ θα το ερωτευτώ. Πάντα ήθελα να γνωρίσω μια τέτοια γυναίκα, που κάνει για εκατόν δέκα. Να είναι τόσο δύσκολη θε μου να μου βγάζει την ψυχή να την τρώμε μαζί. Να είναι ανυποχώρητη και πολύ σοβαρά ερωτική. Ανελέητα να πυροβολεί. Να είναι η τέλεια ψεύτρα. Μα και να ανοίγει άφοβα τα πέπλα και την ψυχή της γυμνή να την δείχνει. 

Πριν σε βρω σε φιλούσα στα τριαντάφυλλα. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ κάποιον σαν εσένα. Ακούω τη φωνή σου και στα μάτια μου έχει σκαλώσει η εικόνα σου. Ονειρεύομαι πως φιλώ τους κόμπους στα δάκτηλά σου. Την ανάσα μου σεργιανώ στην κοιλιά σου και τρέμω και καίγομαι. Κι όταν φιλιόμαστε ενωνόμαστε με το σύμπαν. Δεν ξέρω πως να στο πω, μου ακούγονται τα γράμματα πολύ περιορισμένα. 

Όλα τα ποιήματα που γραφτήκαν στον κόσμο δεν φτάνουν να πουν αυτό που νιώθω για σένα. Και πόσο θέλω να πεθάνω πάνω στο στήθος σου. Να σε αγκαλιάσω με χέρια και πόδια. Θέλω να σε φιλήσω. Κάπως παλαιικά, μόνο να σε φιλώ μήνες πριν σ' ακουμπήσω. Να βρω ένα απίστευτο μέρος που για σένα μόνο να το στολίσω. Να σε σηκώσω στην αγκαλιά μου και να περπατήσω. Σε θέλω να σου πω και να σε κοιτώ..  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή