Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΟΥ

  Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΙΟΥ


Την αξιοπρέπειά μου την σέβομαι μα και πολύ την μισώ.


Εγώ μελετώ ΤΑΟ και ΖΕΝ και δεν της δίνω πολύ σημασία, αδιαφορώ

Αλλά ο εαυτός μου φλέγεται από την επιθυμία να σαρκωθούμε.


Η αξιοπρέπειά μου δωρίζει χρυσές αλυσίδες ουράνιες και πάνω πάνω διάφανες 

Εγώ και ο εαυτός μου με ΤΑΟ ΖΕΝ και καημό μου λένε για την κατανόηση της αξιορέπειας στην μη αξιοπρέπεια.


Αλλά αυτά πάλι είναι πολύ γενικά και δεν έχουν αρχή και τέλος.


Συγκεκριμένα εγώ ο εαυτός μου και η κατανόηση της αξιοπρέπειας βρίσκουν την φώτιση στο φιλί μας. Τότε νιώθω πως έχουμε τα ίδια ακριβώς προβλήματα, τα μη προβλήματα. Νιώθω το συμπάντιο Ένα. 


Να πάμε στον Δάσκαλο του φιλιού. Αυτό είπε το όραμα


Αν έρθεις κι εσύ θα τον βρούμε. Αν πάλι δεν έρθεις

Ο Δάσκαλος του μη φιλιού τα ίδια λέει. Χωρίς το φιλί όμως.. 


Ο Δάσκαλος του φιλιού πάλι θα μας πάει στον δάσκαλο του μη φιλιού. Αλλά ο δάσκαλος του μη φιλιού είπε πως θα μας πήγαινε κι αυτός στον δάσκαλο του φιλιού κι έχουν περάσει κάτι αιώνια. 


Που λέω, ας γίνω εγώ το φίδι κι εσύ η ουρά του ...και το ανάποδο, το ίδιο είναι 

Που είναι το ίδιο το είναι. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή