Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021

 

Δαίμονα


Πέντε πράματα είναι, ένα μάτσο χαρτιά, μια δουλειά κι ένα δρομολόγιο. Αφού το έχω με τις συνθέσεις και μπορώ να κάνω απίστευτους συνδιασμούς, τι σε νοιάζει. Εμένα το μόνο που με βασανίζει είναι τα ερωτικά σου γούστα. Σου έχω φουσκώσει άπειρα μπαλόνια, τώρα σου γεμίζω σακιά με ελιές. Κάνω ολόκληρη τελετουργία. Ναι μωρό μου φοράω γάντια να είναι όμορφα τα χέρια μου και το μεσημέρι είμαι με το ραντάκι να έχω ομοιόμορφο μαύρισμα. Τραβάω βάρη και ιδρώνω σε σκέφτομαι περισσότερο που γυμνάζομαι και γίνομαι σίδερο να σε λιώσω, πεζοναύτης θάλασσά μου. Και τον στίχο θα γυμνάσω  να μη με βαρεθείς ποτέ.. έχω σκεφτεί τρακόσιες πενήντα χιλιάδες πρότζεκτ να κάνουμε μαζί. Αλλά εσύ θέλεις να κάνεις τα δικά σου. Θέλεις μόνο να κάνουμε έρωτα και ταξίδια.   Κι εγώ θέλω να μυηθώ στον έρωτα. Μαζί σου ξεκινάω, νιώθω το όλον και δεν ξέρω τίποτα. Ζεν μανία είναι να βρίσκεις αυτό το ένα στο άπειρο ,που το θέλεις και σου ταιριάζει, να ξεχωρίζει ολόφωτο στην κορυφή του βουνού από τα άπειρα και να πρέπει να ανέβεις το άπειρο βουνό για να το πιάσεις. Την ώρα που πάει βόλτα το σκύλο. Ναι τότε. Σίγουρα συμφωνεί μαζί μου η σκύλα σου. Έχουμε την πληοψηφία. Χαχ

Έλα, γέλα λίγο. Μου έχεις φάει τη γλώσσα, και δεν μπορώ να πω πολλά. Βιράρω πάνω κάτω την άγκυρα για να δυναμώσω τα φτερά. Με τρελαίνεις. Έχω φάει εγκεφαλική σωματική "απομυθοποίηση" λες και το έχουμε κάνει και με πιάνει και μούγκα γιατί ..


Περιμένω νέα σου

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή