Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

Το πλατάγισμα από τα φιλιά μας

  

Έχει παραγίνει αυτό με την αυπνοία και τα ίδια μαύρα ρούχα τόσα εικοσιτετράωρα

Είναι γελοίο 

Και το πιο γελοίο είναι ότι νομίζω ότι κάνω το σωστό 

Ότι τέλος πάντων κάνω αυτό που μου λέει η καρδιά μου

Δεν έχει και πολύ γούστο όμως

Και το χειρότερο είναι ότι εξοντώνομαι και κουρασμένο έτσι δε θα σου πολυ-αρέσω 

Και το πιο χειρότερο είναι ότι έτσι κάνω και με το ζόρι μόνο τα βασικά 

και μένει το σχέδιο πίσω.

Να "κοιμηθούμε" μαζί 

  να μην με τρώει η αϋπνοία

Μωρό μου γιατί όταν κλείνω τα μάτια μου βλέπω το πρόσωπό σου με τα γυαλιστερά χειλάκια σου και γεμίζουν τα μάτια μου λάμψεις κι ακούω τον ήχο από το φιλί μας  αναστεναγμούς δαγκωμένα φωνίεντα

Που να κοιμηθώ με τόσο θόρυβο και τόσο φως. Ποιός μπορεί να κοιμηθεί με τόσο φως και τόσους ήχους. 

Φυσικό είναι. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή