Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

 

ΚΑΥΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ


Θες να σου κάνω χαζές ερωτήσεις και να μου απαντάς ψέματα;

Ποιός είναι εδώ;

Έχω έναν χαζοκάουντερ και  μου λέει ότι έχω δυό φανατικούς θαυμαστές

Εσύ ποιός είσαι;

@ μπάτσος ή @ μαφιόζος; 

Οι μήπως είναι πάλι και οι δύο @ ίδιος; 

Σε πειράζει που σας μπερδεύω;

Σ'αρέσει η φαντασίωση με τ@ς δυό μπατσίνες;

Τι με κρατάει τόσο καυλωμέν@ που τρώω το ξύλο της ζωής μου και δεν καταλαβαίνω τίποτα;

Εσύ είσαι @ καλός που με χαϊδεύει;

Είσαι @ κακός που με δέρνει;

@ μαφιόζος το θέλει που με γουστάρει;

Θες να το κάνουμε σε μια θέα από το πορπαγκαζ; 

Τα κρυφά σου ποιήματα τα γράφεις από την αγκαλιά μας; 

Θα ξαπλώσουμε ανάποδα; 

Γαργαλιέσαι όταν σου φιλάνε τη μασχάλη;

Θες να μας ξεναγίσεις στους Δελφούς από τα σεντόνια;

Είσαι ευτυχισμέν@;

Σ' αρέσουν τα ποιήματα; 

Λατρεύω τα μεταλλικά σου μάτια; 

Είπες λαχανιασμένα το όνομά μου στα δωμάτια των καλοκαιριών σου;

Θες να ρουφίξουμε το ίδιο στάχυ;

Θα μου αποστηθίσεις τα ερωτικά σου ποιήματα να τα θυμάμαι όταν τρώω ξύλο  να μην καταλαβαίνω τίποτα; 

Αν γίνουμε cyborg θα μας βάλουν μαζι; 

Μ'αγαπάς;

Με σκεφτόσουν στην συναυλία; 

Αν αν μας ξεφύγει και το κάνουμε στην γέφυρα θες να τους λέμε ότι είναι περφόρμανς για να μην πηδάνε από 'κει;

Αν σε πάρω από καρτοτηλέφωνο πρέπει να το παίζουμε φίλοι; 

Το ραντεβού είναι ξεπερασμένη τεχνολογία;

Εσύ είσαι @;

Από αυτόν το κόσμο είσαι ολόκληρ@; 

Να σου δείξω τον κόσμο μου;

Αν τελειώσω θα τελειώσεις; 

Εμείς από το τέλος ξενικήσαμε;

Αποδεικνίεται κάπου ότι πάτησα στις αρχές σου;

Θα με συλλάβεις σαν ιδέα;

Σε θέλω;

Στο ταχυδακτηλουργικό που στίβω νερό από το στιλό το κατάλαβες ότι είχα αρπάξει ένα βρεγμένο χαρτί από πίσω απ' τ'αφτί;

Ποιό είναι το πιο ένδοξο αίσθημα;

Θα με φιλίσεις καμία ώρα, δύο τρείς;

Ο μαφιόζος στο φρέαρ μας την έχει στημένη;

Θα φάμε τα κουμπιά μας;

Ορθίους δεχόστ@;

Μπαμ μπαμ;

Αργείς;

Θα αργείς;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή