Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2021

ERΩToMANiA μου

 

Σε σκέφτομαι και σε βλέπω στον ύπνο μου. Ευτυχώς μου χαμογελάς. Με τα κοφτερά δοντάκια σου. Και στον ύπνο μου σε φιλώ και σ' αγγίζω. Μια σε χαϊδεύω κάτω από το γόνατο, σου ακουμπάω λίγο την κοιλιά και φτάνουν αυτά να με κάνουν ευτυχισμένο. Θα ήθελα να μου δώσει το υποσυνείδητο να δω και κάτι πιο σκληρό, ένα κρεβάτι, αλλά δε μου δίνει τώρα. Είναι και στιγμές στιγμές που πιστεύω πως είναι τελείως τρελό και είναι όλα σου για τον Σ. Τι μπέρδεμα κι αυτό. Νομίζεις ότι εγώ ήθελα να πάθω αυτό που έχω πάθει; "Ατύχημα" ήταν που έπεσα πάνω σου, με στράβωσε το φως από τη λάμπα στο κομοδίνο κι έπεσα πάνω σου χωρίς να το θέλω και σε θέλω. Δεν μου βγαίνει πιά να σου μιλάω στην "καθαρεύουσα", θέλω να γαμηθούμε, έρωτας είναι το ξέρεις. Και δεν το ήθελα όπως κι εσύ. Εσύ δεν θέλεις τίποτα, έτσι φαντάζομαι. Εγώ θέλω και το βιβλίο σου να γίνει μπεστσέλερ. Θα ήθελα να σε πάρω από κει όπως στην διαφήμιση με το ποτό που κλέβει ένας μια νύφη μέσα από την εκκλησία. Χαχα, αλήθεια το ονειρεύομαι αυτό, έτσι απλά να εμφανιστώ να σου πιάσω το χέρι μέσα στον κόσμο και να φύγουμε τρέχοντας. Αλλά στην πραγματικότητα δεν θα είναι τόσο εύκολο και δεν ξέρω γιατί έγινε τόσο δύσκολο, μάλλον επειδή αποφασίσαμε τα έργα. Αλλά γίνεται τόσο μα τόσο δύσκολο που τρελαίνομαι ώρες ώρες δεν καταλαβαίνω αν είναι θέμα εμπιστοσύνης εκεί σκάω περισότερο γιατί το ξέρεις πως για σένα πέφτω μπροστά στη σφαίρα και πάντα σε άκουγα αν είναι κάτι να κάνω για σένα. Τα πρότζεκτ του καλοκαιριού μου φάγαν αρκετή ενέργεια και επαγγελματικά εδώ στα της επιβίωσης για το άνοιγμα που οργανώνω έμεινα λίγο πίσω. Είναι όλα που κάνω ξεκαθαρίσματα και ξεμπερδέματα, χρειάζονται όλα. Εσύ λες δε θελεις τίποτα και είσαι μια χαρά. Εγώ που θέλω να γυρίσω τον κόσμο ανάποδα για να σε συναντήσω καλά να πάθω. Σκέφτομαι πως αν τελικά έχω κάνει λάθος και είναι όλα για τον Σ. θα πρέπει τελικά να μου δείξεις λίγια συμπόνια και να μην δεις ότι σε είδα όπως σε είδα από ανάγκη για μια ερωτική σύντροφο. Ξέρεις ότι είμαι ωραίο παιδί και σε αυτόν τον τομέα μπορώ να έχω ότι θέλω. Σχεδόν δλδ γιατί εγώ εσένα θέλω. Αυτό που νιώθω για σένα έχει φύγει μίλια μπροστά από όλα τα άλλα που με έχουν συγκινήσει κατα καιρούς. Θέλω να ξέρω πότε θα είσαι Αθήνα να δοκιμάσω την τύχη μου. Κι ας είναι το επαγγελματικό σχέδιό μου ημιτελές ακόμα, κάτι θα βρω για να γράψω τον γιατρό και να ρθω στα μέρη σου για έναν περίπατο. Στο όραμά μου καθόμαστε κάπου και χαζεύουμε τη θέα. Σε έχω πάρει την πιο προστατευτική μου αγκαλιά. Σε κρατώ κι είσαι ανάμεσα στα πόδια μου. Με το στήθος μου κολλημένο στην πλάτη σου παίζουμε με τα χέρια μας, γέρνω μπροστά και φιλιώμαστε και το σώμα σου όπως σε αγκαλιάζω είναι γήπεδο ατέλιωτο ...παναγιά μου. Μου μιλάς, μου εξηγείς πέντε πράγματα που τα έχω τόσο ανάγκη κι όπως μου μιλάς σου γλύφω τα αυτιά σου και τον λαιμό, πιάνω το στήθος σου, το πιο ερωτικό στήθος που αντίκρισα, και θέλω να στο ρουφίξω όπως ο δειψασμένος ρουφά έναν κάκτο μέσα στην έρημο. Σε φιλώ κι έχω τα χέρια μου ανάμεσα στα πόδια σου και σε ρωτώ και περιμένω να μου εξηγήσεις με τα λόγια του έρωτα. Αλήθεια, δεν ήθελα να πάθω τέτοιο "ατύχημα". Ήταν αρκτά εντάξει να ξέρω πως σαν κορμί δεν θα είχα καμιά ελπίδα μαζί σου. Μπορούσα να παρηγορούμε με ιδανικά και υψηλή τέχνη. Τώρα έχεις χύσει τα πάντα του είναι μου και δεν βλέπω τίποτε πέρα από την γαλακτερή μας συνεύρεση. Κι αν έχω κάνει λάθος και σε ταλαιπορώ τόσο άσχημα κι άστοχα, αν μ' αγαπάς θα μου δείξεις λίγη συμπόνια. Γιατί δεν πρόδωσα τίποτα. Απλά σ' αγαπώ με το σ'αγαπώ μου ολόκληρο.


                        ΑLiTZiM








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή