Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

τατουάζ 3

 

Αγάπη μου, θέλω το ανοιχτήρι για να ανοίξω τον ουρανό. -Να χυθεί να τον πιούμε.- Δώσε μου το! Θα μου πεις που το έχεις κρύψει; Τι σε πιάνει με αυτό;

Το σπίτι μας χωράει τη θάλασσα. Στην κουζίνα είναι ο Τζιμ Μόρισον και μας κάνει κομμάτια. Τα τρώμε μαζί. Ταΐζουμε ο ένας τον άλλο ανάμεσα σε φιλιά που τα δίνουμε αχόρταγα αλλά μοιάζουνε τόσο χορταστικά.        Όταν είμαστε οι δυό μας είναι όλα πιο τέλεια. Έχουμε μια γεύση! -Καβουρντισμένου αμύγδαλου-. 

Το φως γύρω μου κοκκινίζει. Τεντώνεσαι χορεύω πάλλεται ξεγλιστρά. Γίνεται ροζ λιωμένο χρυσό και πορτοκαλί με γαλάζιο και μοβ    ..      Πάμε για έναν καφέ; "Χα χα χο χο και χι χι"

Θέλω να σου δίνω συντροφικότητα. Όση μπορώ. Όπως μπορώ. Να στη δίνω. Να τη θες. Να την αφήνω δίπλα σου. Να σ’ αγαπώ. Να σου δείχνω την αγάπη μου και να στην λέω. Θέλω να την αφήνω δίπλα σου. Να τη βλέπεις. Να την δέχεσαι. Να αφήνεσαι να σε αγγίζει όμορφα. 

θέλω να σε κάνω όπως να βρίσκεσαι μέσα σε ένα βουνό από γλυκά λουλούδια πολύχρωμα και κορδελάκια από φυτά. Γύρω σου να πηδούν κουνελάκια και μικρά περιστέρια να πετούν. Παπάκια σκιουράκια διάφορα ζώα. Όλα τους βρώσιμα. Αληθινής ποιότητας. Να έχεις όποιο σ' αρέσει   ..   Πες το μου    και θα στο μαγειρέψω εγώ ..  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή