Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Κλειστόν λόγο ανακαίνισης

 

Το ποιος βγαίνει πρώτος είναι μεγάλη ιστορία. Για αυτό γράφτηκαν τα καλύτερα ερωτικά ποιήματα. Για τον έρωτα, το ένα κι ατέλειωτο της ύπαρξης. Με κοσμογονική ενέργεια. Ξέρεις. Κάθε φορά που συντονίζομαι μαζί σου η ζωή μου αλλάζει. Σε κάτι ποιο ψαγμένο, δε λέω. Νιώθω ότι άμα μείνω έτσι όπως ήμουν θα αρρωστήσω. Πρέπει να μένω μόνη γιατί θέλω να είμαι μαζί σου. Αλλά εσύ είσαι μια τρέλα. Είσαι το αγαπημένο μου πρόβλημα και είναι σα να γίνονται κόμπος όλοι οι δρόμοι και να κάθονται στο στομάχι μου και να έχω κι ωορρηξία. Όταν γίνεσαι το μοναδικό μου πρόβλημα όσα κινούνται γύρω μου  τα βλέπω έξω από μένα. Άνθρωποι και καταστάσεις μου αποκαλύπτονται. Βλέπω τι πρέπει να κάνω. Αλλά θα ήθελα τώρα να πηγαίναμε μαζί διακοπές κάπου. Και να μιλάγαμε κάθε μέρα. Να ανταλλάζουμε καλημέρες. Να μιλάμε όσο έχουμε να λέμε πράγματα, σχέδια, ιδέες και συναισθήματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή