Τρίτη 20 Ιουλίου 2021


 Εφτά μωρά μας έκανε η Τάρα κάτω από την Ροδιά , στο πάρκο μας με τα ανακυκλώσιμα υλικά, εδώ στον λόφο στο μέρος που μαζεύουμε κουφώματα. 


Όμως εγώ όσο ενημερώνομαι φρικάρω με τον πλανήτη. Γιατί μου ήρθε μία έρευνα από το πανεπιστήμιο Αιγαίου για τον βυθό μας και τι να σου λέω. Είναι μεγάλη χαζομάρα που δεν μιλάμε. Ο φυσικός κόσμος τελειώνει κι εμείς ακόμα δε μιλάμε αγάπη μου. Είναι  βλακεία που δε μιλάμε. Δε σου λέω ότι είσαι βλάκας ή εγώ. Αλλά είναι μια γελοία βλακεία που δεν ζούμε μαζί όσο περισότερο μπορούμε. Κι επειδή δεν είσαι βλάκας και ξέρεις και βλέπεις και τι έρχεται, μάλλον δεν θες το μαζί μου. Αλλά ούτε κι οι φίλοι δεν ξηγιούνται έτσι. Ορίστε, είμαι στο ίδιο σημείο πάλι! Εκεί που δεν βγάζω άκρη. Εκεί που ξεκινάει η ψυχιατρική να μου μιλά για παθολογία, ερωτομανία κτλ. Σ'αρέσει να παιδεύομαι έτσι; Ανθρώπινα, θα μπορούσες, με λίγη διάθεση να με βοηθήσεις να καταλάβω.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή