Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

 

Λίλλυ μου,

Τα μάτια μου χαμογελούν καθώς σε σκέφτομαι. Το νιώθω πως είναι η ιστορία μας όλο αγάπη, κι όσο πάει πιο αγάπη. Κι η βάρκα μου ζυγισμένη για εκεί. Θα έρχομαι στην γέφυρα να περπατώ, να στέκομαι και να γράφω, να φωτογράφω. Θα έρχομαι γιατί ξέρω πως θέλω τη ζωή μου να πηγαίνω εκεί που αγαπώ. Να κάνω το καθήκον μου για την καρδιά και τα όνειρά μου. Μπορεί η αλήθεια να είναι ότι δεν θες να έχεις καμία σχέση μαζί μου. Ονειρεύομαι ένα καλοκαίρι να μπορέσω να το αφιερώσω ώστε να πενθήσω όπως πρέπει γι αυτό. Θα ήθελα να πιάσω δουλειά μπάρα σε μια καντίνα που να παίζει ποπ σκυλάδικα. Να με τριγυρίζουν χίλιοι δύο παράξενοι και τελειωμένοι κι εγώ να τους λέω, τύπου κονσομασιόν, και πειραγμένη την ιστορία μας. Να καπνίζω χασίσια, να πίνω και να γράφω στίχο-στίχο ερωτικά ποιήματα. Έτσι θέλω, ένα καλοκαίρι να σε πενθήσω. Κι ύστερα να ξαναγεννηθώ, πάλι ο ίδιος, καταχείμωνο σε ένα βουνό.

ALiTZiM     





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή