Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

ΠΟΙΗΜΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ


 ΠΟΙΗΜΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ



*

 

Πρέπει να τελειώνει 

αυτή η Ιστορία με τον Ήλιο και τη Θάλασσα.

Κάθε σούρουπο να ξεγελιέμαι

πως μπαίνει μέσα της και από την κάψα του

αυτή χρωματίζεται μέχρι που αρχίζει η νύχτα 

και πιτσιλιέται ο ουρανός από τα συντρίμμια τους.

 

*

 

Ήθελα να μου βάλεις σε μια σειρά

την συλλογή με τα παράφορα οράματα.

Αν κάποτε φύγεις από το μυαλό μου

θα μείνει μόνος ο Θάνατος.

-Άσε που μόνος του θα μου είναι αδιάφορος

, δε θα λέει                 μία. –

 

*

 

Είναι η θάλασσα που γλύφει βράχο

και ζηλεύω.        -   Τα κύματα.  -

Κι είμαι το χέρι που την πιέζει

από το κέντρο της Γης και πάλλεται

αδιάκοπα.                 Όσο θα ήθελα.


*

 

Πτέρωσον.   Πρώσω πάντες, θα πω

Το έμβολό μου το απαλό να γλιστρήσει

 η Τριήρης στης Ατλαντίδος την πύλη    

Πάνω στην ώρα που ποντιζόταν.

 

 


 


[Δε γαμιέμαι ρε πούστη!]




(Photo by me σήμερα/ ΚΑΥΣΩΝΑΣ το απομεσήμερο)

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή