Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΜΕΣΗΜΕΡΟΥ

ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΜΕΣΗΜΕΡΟΥ

 

Έχω παλμό που ανεβαίνει συνεχώς 

σα να πηδώ ένα διάκενο


είν' το μυαλό μου ένα φωτάκι 

από σωσίβιο 

στο ομηρικό το ακρογιάλι ξεβρασμένο


Όπως σε ψάχνω με τα δάκτυλα στα χείλη μου

Χείλη που ονειρεύονται πως σέρνονται 

σε ταλαιπωρημένο δέρμα


Αχ 


Όταν σε δω θα έχω πάνω μου μαστίγιο

Την καπαρτίνα θα φορώ και

το άρωμα του Ζίσκιν


Να σε κοιτώ με βλέμμα 

Α!γγελικό από του Τζάρμους 

τον Παράδεισο       ..


Κι όπως τον σάκο που με 

γέννησε θα βγω και θα

                            σε σκί-

   σω. 


                                                          με τρυφερότητα 

                                                                 ΑLiTZiM ΜiSENiAZi






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή