Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021

Γι' αυτό

 

Ανακαλύπτω τις αναλογίες του κόσμου! Είναι καταπληκτικό. Αναγνωρίζω συμπεριφορές. Διακρίνω χαρακτηριστικά. Η ευδαιμονία είναι παντού σήμερα. Γιατί βλέπω πως οι αναλαμπές που είχα μέσα σε κάποια ποιήματα ρίζωσαν ανθίζουν, καρπίζουν σε αφθονία. Μπορώ και κρατώ σταθερά. Τόσο αργά κι όμως γάργαρα. Κοιτώ τον κόσμο. Ήθελα σήμερα να με σκεφτόσουν. Γιατί είχα μια παιδική χαρά για αυτά τα ώριμα που καταφέρνω. Σίγουρα με σκεφτόσουν και χαμογελούσες. Ίσως πάλι μπορεί και να έπεσα πάνω σου στον ήχο αλλόχρονων σκέψεων. Ποιος ξέρει.  Όπως και να έχει μου έπεφταν οι απαντήσεις βροχή. Γι’ αυτό γι’ αυτό και γι΄ αυτό  κάναν τα κλικ που καθάριζαν το πλάνο μου στο φακό. Ε λοιπόν δεν είναι άσχημα. Είναι πανέμορφα και με τίποτα δε θα δω την γεωμορφία των ζωών μας για τρελά εμπόδια και απροσπέλαστα εδάφη.  Έχω την ομορφιά σου και την αγάπη μου για αυτή. Την αγάπη σου και την ομορφιά της. Να μου παίζει ψαγμένα, ευαίσθητα, ποπ, ανατολίτικα κι αφρικάνικα μπλουζ, αμανέδες, ροκ μπαλάντες και ρυθμούς αρχέγονους. Τα λαϊκά και τα ρεμπέτικα σαν να μπήκαν στη γυάλα. Να μην ξεχάσω να τα ταΐσω και να τους αλλάζω νερό. Εσύ θα μου πεις το πρωί τι κάνεις; Έχω απορία. 

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή