Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Το " κάθαρμα" της Αλήτις

 Διάβασα λίγο από το κάθαρμα. Το άλλο με τον σκήλο δεν μου ταιριάζει, ή τουλάχιστον μέχρι τώρα. Διάβασα λίγα από το κάθαρμα στο τηλέφωνο και το περιμένω κανονικά να μου έρθει. Θα μας το κάνει δώρο η ποιήτρια για την βιβλιοθήκη των σπόρων και μου είπε πως θα μας δώσει κι άλλα βιβλία, τι χαρά, θέλω να τα πάρω όταν έρθω. Έχει την αστική γλώσσα και τις εικόνες που έχω καταχωνιάσει σε μέρη που έχω ορκιστεί να αποφεύγω. Μα τους δίνει μια οπτική την οπτική εκείνου που θα βγεί ζωντανός και δυνατότερος από αυτό. Αυτού που σαν άγγελος τα παρατηρεί με το ένα πόδι μέσα και το άλλο παιδικό στην αγκαλιά του γονιού γονιός που εύχεται για έναν καλύτερο κό σμο. Που βλέπει πρώτα την συμπιεσμένη ευαισθησία που ουρλιάζει πισω από αυτά. Δεν ξέρω αν είναι έτσι  ή αν απλά θυμήθηκα την δική μου ματιά. Τεχνικά δίνει ξεκάθαρα στοιχία για τις αναπνοές του ποιήματος. Είναι γραμμένο πάνω σε βήματα πάλης όπως φαντάστηκα. Αν κάποιος ξέρει από ρινγκ και ποίηση μέσα από τους στίχους βλέπει όλη την κίνηση. Και είναι πολύ δυνατή! Με γοήτευσε από την αρχή αυτός ο τρόπος. Συνειδητοποίησα πως οι γνώσεις και οι κινήσεις της αυτόματης ,μετά από κάποιο επίπεδο, μνήμης που έχουμε οι μυημένοι στις πολεμικές τέχνες δίνουν και την ροή της σκέψης, τις ανάσες, τον τρόπο. Με έκανε να θέλω από τις 10 τέχνες που ασχολουμε να θέλω να ασχοληθώ με μόνο δυό τρείς το πολύ για να ξεκαθαρίσει κι εμένα ο τρόπος μου που έχει μέσα του τόσα διαφορετικά στοιχεία μπλεγμένα. Μάλλον ας πούμε είδα ότι πρέπει όταν κάνω την μυσταγωγία για να μπω να φτιάξω κάτι να έχω ξεκάθαρα στον καθρέπτη μου τον εαυτό που θέλω για το συγκεκριμένο έργο κάθε φορά. Το κάθαρμα μου το αποκάληψε αυτό γιατί είδα το χοροπήδημα που έχει η πάλη στην ανάσα να επαναλαμβάνεται σε όσα ποιήματα διάβασα. Το έχω δει ξεκάθαρα και σε δικά μου γυμνάσματα να έχω την ανάσα στα ερωτικά ας πούμε της ερωτικής πράξης αλλά δεν το έχω τελιοποιήσει γιατί τελευταία το ξεκινησα κι είναι από φαντασία ανάγκης. Μα θέλω να το γυμνάσω σωστά και στο επίπεδο που να του χαρίσει τον σεβασμό και τον θαυμασμό μου. Θέλω να είναι αυτό που με αυτόν τον τρόπο θα εκφράζει την πιο βαθιά ευγνωμοσύνη στη φύση, την ανθρώπινη φύση και τη χρησιμότητα της λογικής που φαίνεται να είναι μόνο η επικοινωνία, η αιθητική και η τέχνη. Διαβάζοντας λίγο το κάθαρμα μου ήρθε η επιθυμία να γυμναστώ ποιητικά και σε άλλες κινήσεις. Σίγουρα δεν ανακάληψα κάτι άγνωστο ως τεχνική αλλά δεν το είχα δει ξεκάθαρα και δεν το είχα συνειδητοποιήσει σε αυτόν τον βαθμό. Γιατί πρόκειται για κάτι "τελειοποιημένο " μέσα σε αυτά τα ποιήματα . Και μου μίλησε και το αγαπώ ήδη. 


Υγ. Συγνώμη πάλι για τα λάθη γράφω από το υπερφορτωμένο τηλέφωνο που κολλάει συνέχεια και δεν μπορώ να διορθώσω καλά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή