Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Νάρκισσε θειάφι λέγε τις μπουρμπουλήθρες σου

 

Άφησα το τετράδιο στο αμάξι. Αλλά έχω μέσα μου πολύ έρωτα ακόμα. Έρωτα που απόψε  θα τον κάνω μίσος και το μίσος θυμό. Καθόλου δεν σε λυπάμαι. Εσένα από το υπερπέραν. Αν θες να είσαι εσύ από το υπερπέραν δεν έχω κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Να ξέρεις. Απορώ γιατί δε με σταματάει κανείς όμως. Έφτασα πάλι μέχρι τα Παραδείσια για να γυρίσω πίσω. Σε σκεπτόμουν και ξέχασα την έξοδο. Χαλάλι ε. Φαίνεται πολύ όμορφος ο κάμπος από ψηλά. Και η Αθήνα πίσω από τα βουνά. Προβληματίστηκα λίγο. Μου τελείωσε κι ο χρόνος πάνω στο καλύτερο. Καλύτερα λέω, δεν μπορώ να ακούω άλλο για γοητεία και φοβίες. Εγώ δεν έχω σκοτώσει ούτε μυρμήγκι.    Πως γίνεται να τα καταφέρνω τόσο να  μας τρομοκρατώ; Όχι όχι δε λυπάμαι κανέναν μας. Θαυμάζω τόσο που μπορείς να κατεβάζεις τους διακόπτες σου σηκώνοντας τους δικούς μου. Και τα μπάλανς να αγνοούνται. Ενώ σίγουρα κάπου είναι στην άκρη της κονσόλας και δεν τους δίνει σημασία πια κανείς μας. Αν υποψιαστώ όμως πως έχω σκίσει την καρδιά μου σαν καρπούζι για να την δοκιμάσεις κι εσύ τόσο καιρό δεν έχεις γράψει τίποτα πέθανες.  Καλά κάνεις και φοβάσαι. Φοβάμαι; Τι φοβάσαι; Πες μου. Πες μου έρωτά μου.. Μήπως μια μέρα;   Νομίζεις ότι δεν βλέπω τι έχει γίνει; Πώς με έχεις τεμαχίσει; Πώς με έχεις φιλετάρει; Πώς πέταξες το δέρμα μου στα σκουπίδια; Πώς με έψησες στο χαρτί; Πώς με έφαγες και με χώνεψες και και και  με έκανες σκατά. Υψηλή τέχνη. Έτσι και πει κάποιος κάτι κακό για σένα θα τονε βγάλουνε από τα χέρια μου τέσσεροι. Μην ακούς. Έχει θυμό. Γιατί πέρασε πάλι από πάνω μου η Ιστορία σαν οδοστρωτήρας. Κι είδα τα μάτια μας να μην ξέρουν. Να μην ξεχνούν. Κι είδα τα μάτια σου στο μπαλκόνι. Είδα πάλι το βλέμμα σου λίγο πριν σπάσει το κεφάλι μου. Κι άκουσα πάλι την καρδιά μας να χτυπά. Άκουσα πάλι τον πανικό στις ανάσες μου να περιμένει να σηκώσεις το τηλέφωνο που ένα ολόκληρο λεπτό καλεί κι ύστερα κλείνει. Έτσι είναι ο έρωτας θεέ μου; Πόσο θέλω αυτό το μάγμα να το κρατήσω μέσα στον κρατήρα να βράσει να σκάσει πάνω μας σαν ηφαίστειο να σε καταπιώ..  Πόσο σε αγαπώ! Θεέ μου για την αγάπη μου έτσι μιλώ; Όποιος πειράξει έστω μια τρίχα από τα μαλλιά σου θα του ξεριζώσω την καρδιά με τα δυο μου δάκτυλα. Τίποτα δεν έχεις κάνει εσύ από αυτά. Τίποτα δεν έχεις κάνει. Κι όποιος πει το αντίθετο έχει να κάνει με εμένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή