Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Ξαστεριά!

 


Ηλεκτροφόρος αέρας και μια συνειδητοποίηση είναι αρκετή. Εισπνέω ξάφνου τον αέρα του νικητή. Από που έρχεται; Μεγαλόπνοα σχέδια. Είπα δεν θέλω να σε ξαναμπερδέψω με κανέναν. Ούτε εμένα να ξαναμπερδέψω. Εσύ θα είσαι εσύ. Εγώ θα είμαι εγώ. Τι όμορφο! Ακούγεται τόσο απλό. Όσο δύσκολο είναι. Κι όσο εύκολο. Όταν το εντοπίζεις ξεκινάς. Η χειρότερη προβολή που ασυνείδητα γίνεται είναι αυτή του τρελογιατρού. Ακόμα κι από αυτήν του καθρέπτη. Εννοώ εδώ ως προβολή όταν μιλάμε στο μεταξύ μας  αυτά που απευθύνονται στον τρελογιατρό ή στον καθρέπτη.  Αυτό το είδα αφού ήδη είχανε σπάσει όλα τα γυαλιά πάνω μου. Όταν είχα χώσει ολόκληρο το νυστέρι μέσα. Είχε φτάσει μέχρι το κόκαλο όταν το είδα. Φόραγα ακόμα τις πιτζάμες μου. Εσύ δεν είχες αποστειρωθεί και δεν έχουμε περάσει ποτέ ούτε καν απ'έξω από την Ιατρική σχολή. Έχει πλάκα. Εγώ .. τον άλλο γιατρό θέλω να παίξουμε .. Αλλά κάπως το πήρα στην αυθεντία κι έγινε μια «μικρή μικρή» ζημιά. Ζημιά! Όπως λέμε πω πω ζημιά! Πες το μια χαριτωμένη γκάφα. Παράκαμψη. Πως κάποιος αλήτης έστριψε την ταμπέλα και βρεθήκαμε αλλού για αλλού. Μαζέψαμε όμως και διάφορα ωραία από την διαδρομή. Δε λέω, παιδιά, σκυλιά, έργα τέχνης, εμπειρίες, γνωριμίες, γνώσεις, υλικά, πολλά, πολλά και διάφορα. Έστω ότι άξιζε τον κόπο. Τον χρόνο και τα καύσιμα. Μόνο που φυσικά δεν ήμασταν μαζί .. Αλλά αυτό έγινε τώρα. Για κάποιον σημαντικότατο λόγο που θα μάθουμε πιστεύω σύντομα. Ας πούμε τι είχαμε για να το χάσουμε δηλαδή. Ναι, είναι κι έτσι μια χαρά. Κάποια στιγμή που θα είμαστε αγκαλιά θα πειραζόμαστε με αυτά. Αλλά ορκίζομαι δεν τα ξαναχάνω με τίποτα. Εντάξει, να μην ορκιστώ. Για την ώρα που θα σε Δω δηλαδή. Εννοώ αν θα έχω φτάσει σε κάποιο ζεν επίπεδο να μπορώ να σε Κοιτώ και να μην τα χάνω. Όταν είσαι μέσα στις αισθήσεις μου. Αυτό το εννοώ και νοώ. Αλλά δεν μπορώ σκέτα να το εννοώ.. να το εννοήσω κι άλλο τώρα γιατί ..  ξέρεις.   Γιατί .. Παθαίνω.    Ξέρεις; Ή θέλεις να στο ζωγραφίσω .. να στο γράψω σε ποίημα;      Θέλεις; Τι θες; Πες. Αγάπη μου που λατρεύω να σε λατρεύω.. και θέλω .. το θέλω σου ..



Υ.Γ. Κοντεύω; Ζέστη; Κρύο; 

              Όλα τα λάθη μας τα αγαπώ γιατί είναι η προσπάθεια. Να είμαστε. Ως εσύ  κι ως εγώ. Να μιλάμε. Εγώ σε εσένα κι εσύ σε εμένα.  Επιτέλους!       Κρύο αλλά .. Ξαστεριά! Να σ' είχα μια ζεστή αγκαλιά ..



( photo art ? / το φιλί της ζωής σε διάσωση λόγο ηλεκτροπληξίας)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή