Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

Επαναλάβατε παρακαλώ

 




Πώς να σου στείλω το φιλί

Πώς να σου δείξω το πολύ

 

Που δεν καταλαβαίνω τίποτα     Πίσσα σκοτάδι κι αρχίζω να ψηλαφώ με τις ρόγες των δακτύλων     και τη γλώσσα. Εσύ είσαι εσύ. Εγώ όμως είμαι εγώ; Ανησυχώ.     Μόνο σαν σε φιλήσω  ηρεμώ   και πάλι.   Τα μάτια σου τα μεγάλα όπως ανοιγοκλείνουν σπιθίζουν.    Μα δε βλέπω πέρα απ’ τη μύτη σου. Κι ας είναι το σάλιο μου σαν υγρό πυρ να σε διατρέχει   δε βλέπω τίποτα.     Κι αν είμαι εγώ    εγώ ανησυχώ.     Και δε μπορώ να πω ότι αυτό δεν έχει σημασία. Ή να πω ότι αν έχει σημασία μόνο για μένα ότι μου φτάνει. Ή ότι πρέπει να μου φτάνει.      Δε μου φτάνει.    Τίποτα δε μου φτάνει.     Για πάντα να σε έχω στο κρεβάτι δε μου φτάνει.     Κι αυτή η ζωή κι η προηγούμενη και η επόμενη νιώθω πως δε μου φτάνει.   Αν ήτανε όλες οι ζωές μας οργασμός .. και πάλι δε ξέρω.    Δεν πρόκειται να καταλάβω.    Ανάσες καλύπτουν τις σκέψεις.   Παχνιάζουν οι εικόνες.      Έχω ένα τρέμουλο μες το μυαλό που σε ποθώ να δω μέσα απ΄ τις ρόγες των δακτύλων και τη γλώσσα.     Έπειτα     κι ο χρόνος σταματάει.    Βγαίνω από το σώμα μου και μας κοιτώ  από ψηλά.  Αγκαλιά   κι όλα φωτίζονται.    Σκέλια μπλεγμένα   σεντόνια λευκά.     Κατάκοπα κορμιά λυμένα.    Σε ύπνον ελαφρόν   φρικτά ευτυχισμένα.      Και πάλι δεν καταλαβαίνω τίποτα.     Επαναλάβατε παρακαλώ.     Αργώ.      Αργώ     πάντα αργώ.    Δεν θέλω να τελειώσει.   .    


 ( art  ? / ούτε αυτό το ξέρω )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή