Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Διάφανο που έσταξε και βάφτηκα

Σε σκέφτομαι και πέφτει όλο το φως απάνω μου! Είμαι ευτυχισμένη! Γιατί απόψε έχω έτοιμη την καινούρια μου συλλογή! 52 ολοκληρωμένα έργα. Με ροή, σε τρείς ενότητες. Είναι καταπληκτική! Όλα τους ποιήματα αδιαπραγμάτευτα,

 λεκτικές κατασκευές με ποιητικά εργαλία, μετρημένα κι άψογα! Έχω ενθουσιαστεί! Μόλις σου είπα για το έργο σήμερα μετά κάτι έπαθα και τα εκτύπωσα όσα είχα τελειώσει και μέσα σε τρείς ώρες τα ξεχώρισα και μετά μέσα σε άλλες δύο ώρες τα έβαλα στη σειρά. Μόλις το είδα πόσο όμορφο είναι ...η χαρά μου είναι απερίγραπτη! Και έχω βρει ζωγράφο διεθνούς φήμης να μου δώσει το  έργο που θέλω και τυπογραφείο παλιό με βιβλιοδέτη μέγα καλλιτέχνη, εδώ! Και βγήκα να χαζέψω το φεγγάρι και δεν με άφηνε η Τάρα αν δεν την χάιδευα όλη την ώρα, τι κουτάβι κι αυτό! Και σκεφτόμουν τι αφιέρωση να σου γράψω για να στο στείλω! Με ψευδόνυμο είναι κι αυτό. Να στο φέρω θέλω βασικά. Κάπως να γινόταν.. σκέψου κάτι κι εσύ.. ! Που χάνεσαι, θα μου πεις; θα ασχοληθείς καθόλου με εμάς. Δε μου λες τι έχεις πάθει; Με την τηλεόραση; Δεύτερο ακούς καθόλου; Τι ακούς; Πες μου να βάλω.. πω πω χαρά που πήρα σήμερα! Έπρεπε να ήμασταν τώρα μαζί. Όπως μας αφιερώνω στο βιβλίο! Γράφω: στη μούσα και τον δαίμονα ...


( Photoselfy / για την Σαλώμη )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή