Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

pink πονκ Domino

 

Τι κάνεις; Εγώ αράζω, λουφάρω και λίγο. Αλλά καλό θα ήταν κάπως να προσπαθήσω να σπρώξω πιο πάνω τον πήχη. Να βρω κάτι πολύ δυνατό να σου φέρω μήπως και καταφέρω να προκαλέσω μία κάποιαν αντίδραση. Ένα πινκ pink πίνκ πονκ ντόμινο από αυτά που  μας συνεπαίρνουν και μας αρέσουν. 


Όπως έχουμε κάνει σε τόσες γραφές. Αυτές που με κρατάνε ακόμα εδώ να μπορώ να υπάρχω. Να να ζω να σχεδιάζω. Να παίρνω δυνάμεις. Να λιώνω. Να σπάω τα νεύρα μου από ανεπίδοτη διέγερση και μανία. Να μελαγχολώ. Να κυνηγάω την πίστη μου. Να τρώω αμάσητα τα βιβλία. 
Θέλω πολύ πιο πολύ να περάσουμε σε νέο ρυθμό. Ναι, να έχει υλικό πραγματικά πολεμικό. Να έχει και κάτι το πολύ αισθησιακό.  Στίχο ακόμα πιο μπλουζ τζαζ πιο ελεύθερο πιο τρελό. Απτό να είναι όλο τελείως για να έχει τις περισσότερες του ανάσες ξεστρατισμένες. Φωνές ασυγκράτητες και λυμένες-διαλυμένες. Μα και να μη μοιάζει με τίποτα άλλο. Σε επίπεδο υπέρ υψηλό.



Υ.Γ. 1. Αλλά με αφήνεις με το φίδι στην τρύπα. Μόνη μου πως θες να το βγάλω! Να κάνω τον φακίρη θέλεις τώρα;



Υ.Γ. 2.  Μη και νομίσεις όμως πως θέλω κι εγώ αυτό που θέλουν οι άλλοι. Αυτό θέλω εντάξει. Αλλά το θέλω και διαφορετικό και αν δε θες δεν πειράζει. Μπορώ και να σ' αγαπάω σκέτο, με κονιάκ και παξιμαδάκι. Ε; πάει; δε πάει.. θέλει κι άλλο ζέσταμα.. Ναι;


( photos by me / εχθές και σήμερα )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή