Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΙΜΙΣΜΟΣ - ΤΕΛΕΤΗ ΗΜΕΡΑΣ

 

ΤΕΛΕΤΗ ΗΜΕΡΑΣ

 

Ομόν:    

Σώμα αγάλω τελαίστητο κρούσμα

Άναμα ρέον τοπίο

 

 

                Χ              όρισε τα πράγματα που πιάνεις

Δώρισε

πέταξε

πούλησε

άφησε

 

Η απόσταση μας ΠΟΙΑ. Στο δείχνω.

Όταν έρχεσαι και μου σηκώνεις τα μαλλιά

από το λαιμό μου, σε πεθαίνω στο υπερπέραν.

Να ξυπνήσουν οι κό-κορές

Να έρθουν στα χέρια μας κουκουβάγιες

Να σε ερωτεύονται τα φίδια και οι σκορπιοί

Από την αρχή μέχρι το τέλος η σημασία τους.

 

Έχω μια βραδιά παραμυθένια ζήσει! Πω ς

Στον ποταμό που έρχονται οι νεράιδες’;ς

Θυμάσαι ήλιε μου

όλο

το νερό να σε πλένει κι εσύ να αχνίζεις

Επιβάλλοντας την ΕΝΤΑΣΗ

ΟΠΟΙΑΝΟΙΓΕΙΕΡΑΓΙΑΠΑΤΗΤΑΝΙΜΑΟΡΙΣΤΟΥΠΕΡΙΠΑΘΟΥΣΙΑ

Στον τρ-όπο

Αυτόν που αγνοεί ο αγνωστικισμός.

Αυτών που αγνοούμε

Εσύ κι Εγώ

ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ

ΕΣΥ κι εγώ

ΕΓΩ κι εσύ

Εσύ κι εγώ

ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ