Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2020

ηδονοβλεψίας στίχων

Το κείμενο που γράφω δε το άνοιξα καθόλου δυο μέρες τώρα. Έψαχνα από εσένα μια ταινία γυρισμένη στην Πόλη. Ούτε κι αυτή την βρήκα. Η μνήμη μου έχει μπει στο μπλέντερ. Σκέφτομαι αν θα μπορούσα να είχα κάνει άλλα από αυτά που έκανα. Τελευταία παθαίνω πολύ ισχυρές κρίσεις. Υπάρχουν στιγμές που δε με νοιάζει να πεθάνω. Κάθε άλλο. Λέω μια χαρά θα αντικατασταθώ. Έτρεχα σα τρελή μες το χωματόδρομο, μπλόκαραν οι τροχοί, έφυγα ευθεία. Τελικά σταμάτησα έκανα όπισθεν και συνέχισα με την ίδια τρέλα. Με μάτια χαμένα. Δεν ξέρω γιατί μου κοστίζει τόσο αυτή η ακύρωση. Το καράβι μου μπάζει. Κάποτε ήθελα μια οικογενειακή θαλπωρή. Πιο κάποτε ήθελα απλά να έχω μια τραγική ιστορία να γράφω. Κάποτε ήθελα απλά να έχω ένα ανεκπλήρωτο όνειρο να με βαστά.  Ήθελα απλά να λέμε στίχους. Κάποτε ήθελα να μην μπλέκονται το σώμα με το πνεύμα.  Τότε που είχα ελπίδα.  Που πίστευα πως ο έρωτας είναι δικός μου, δικός μου, μόνο δικός μου. Μπορεί να χειροτερεύει η σχιζοφρένειά μου. Δεν ήθελα όμως να πειράξω κανέναν. Θέλω να σε δω. Θέλω να θες να με δεις. Θέλω να βρεθεί ένας τρόπος να σωθούν τα αισθήματα. Να γίνει κάτι να ευσταθούν. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΑΜΑΣΩ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΥΝΑΣΩ. ΝΑ ΤΑ ΣΩΠΑΣΩ. ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΛΥΝΩ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ. Να σε είχα μπροστά μου. Να μπορούσα να το εξαντλήσω. Να προσπαθούσα να το εξαντλήσω. ΣΚΑΣΕ ΕΑΥΤΕ!  ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ Σ' ΑΚΟΥΩ. ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ. ΣΥΝΗΘΙΣΕ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ  ΒΟΥΗΤΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ. Θέλω να πέσω πάνω σου να τρίψω το πρόσωπό μου στο δέρμα σου. ΣΚΑΣΕ. Έχω τόσο κατακρατημένο έρωτα που τρέμω. ΣΚΑΣΕ. ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. Κατάντησα ηδονοβλεψίας στίχων.  Αυτό ας πούμε ότι συμβαίνει. Μια ακίνδυνη διαταραχή είναι, τελείως ξεφτιλισμένη. Ξέφυγα για να βγάλω πέντε καλά ποιήματα. Μπορεί στα γεράματά μου να ροκανίσω κανα τεκνό χάρις σε αυτά. Μπορεί να αξιωθεί κάποιος παραλήπτης.  Ξερνάω τώρα. Ξεφτίλισε το όσο αντέχεις. Να λες συνέχεια ότι είναι το μυαλό μου κολλημένο στο μουνί.  Ότι το μυαλό μου έχει γίνει μουνί. Αλλά μακάρι να ήταν τόσο απλό. 


.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή