Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020

Πες μου τα ποιήματά σου να σου πω ποιος είσαι

 Μου λέει ο αστερίας του Ήλιου (συγνώμη, το έχω λίγο μοντάρει το κείμενο, τα ανορθόγραφα είναι όλα εντάξει)

 «Πόσοι απ`τους καλλιτέχνες του σήμερα κάνουν αυτό που κάνουν χωρίς να προσδοκούν την αναγνώριση, χωρίς να παίξουν (και αυτό είναι θέλεις δεν θέλεις)το παιχνίδι τονίζοντας ταπεινά και με προσεκτικές κινήσεις που κρύβουν το "Υπερεγώ" τους ,την αυθεντία της οπτικής τους και την υπεροχή της αισθητικής.
Τέχνη είναι μόνο αυτό που ανακαλύπτεις από τύχη, ξεκινάει δίχως άλλο σκοπό εκτός απ` την ίδια του την ύπαρξη.

Τέχνη είναι αυτό που σου αφήνει μισοξεχασμένες εσάνς να έρπουν στον υπόφυσή σου και να γιγαντώνουν ξαφνικά σαν καλοκαίρινά μπουρίνια χωρίς προειδοποίηση, τέχνη είναι να σιωπάς όταν δεν έχεις τίποτα να πεις, και όχι να διαγουμίζεις τα μυαλά των άλλων με τις δικές σου παρακρούσεις, τέχνη είναι ένας οχετός υπολημάτων το λη με ητα που σου μαγκώνει το μυαλό σαν μέγκενη και σε κρατά ακίνητο εκεί σ`αυτό που νομίζεις και ας είναι κάτι άλλο,

τέχνη είναι ότι θες να καταλάβεις και σου θυμιζει ακριβώς αυτή την αίσθηση που θυμάσαι από κάπου αλλά που σίγουρα δεν την έζησες ποτέ..

Τέχνη είσαι εσύ που με τόσο κόπο κρατιέσαι ενωμένη όταν όλο το σύμπαν σε διασχίζει..
Τέχνη είναι μια στιγμή δύναμης που σε αγγίξει απροσδόκητα όταν όλα τριγύρου σε κοιμίζουν..
Η τέχνη πρέπει να επικοινωνεί η απλώς αν συμβαίνει είναι τέχνη?


H τέχνη των περισσότερων χρησιμοποοιείται σαν φιλτρο επικοινωνίας γιατί μέσα από αυτή βρίσκεις τον συνάνθρωπό σου που την κατανοεί και συγχρονίζετε με τον κωδικά σου, άρα η τέχνη του σήμερα είναι περισσότερο μια ανάγκη επικοινωνιακού εγωισμού και αντίστασης στην μοναξιά.»

Κι εγώ λέω πως θέλω να σου φτιάχνω έργα να στα χαρίζω. Τι άλλο να σου δώσω καλύτερο;  Φτιάχνω και έργα για να ξεθυμάνω. Για να θυμάμαι. Μ’ αρέσει να περνάω χρόνο μαζί με το μοντέλο μου. Μούσα σε έχω να νιώθω τον κόσμο των ιδεών μαζί σου. Να καταγράφω ξόρκια. Να μονογράφω οράματα, όνειρα. Να σπρώχνω μέσα στην ποίηση την ψυχή μου και να νομίζω ότι σου δίνομαι στην ανώτερη μορφή. Κάνω τέχνη για να βρίσκομαι μαζί σου και να μας κοιτώ όπως ο νάρκισσος στον καθρέπτη της. Τάσσομαι στην τέχνη γιατί έχουμε πόλεμο και είναι το όπλο που έχω. Κάνω τέχνη γιατί έχουμε γιορτή και το καλύτερο δώρο. Γράφω ποιήματα για να βλέπω τι είμαι και που πάω.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή