Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

μπαμ μπαμ

 

Έτσι, θα στο ιστορήσω , μπαμ μπαμ, όπως και έγινε

-για εισαγωγή βάλε ότι θέλεις αναγνώστη-

Κάπου βάλε το σε δράμα μαύρης κωμωδίας

και κράτα το να στάζει γέλιο από πνιγερή κραυγή. 

Όπως συμβαίνει καθώς ρεμβάζεις να πατάς 

το πόδι σου με το σιδερένιο πόδι της καρέκλας 

στο τραπεζάκι σου σαν κάθεσαι στην αμμουδιά.


Όπως σαν κλείνει Η πόρτα και σου πιάνει όλα τα δάκτυλα.

Όπως  όταν ξεχνάς την τελευταία δρασκελιά απ'Τα σκαλιά.


Ίσως να ήθελες να βάλω δράμα πιο αξιοθέατο, 

να σου πω για λαβυρίνθους πράματα πιο τρομερά

Να πω για αβύσσου έρεβος, ψυχές και κλάματα

που ξύνουν τραύματα ιερά. Να φέρω πονεμένο υλικό.

Για προδοσίες να μιλώ να σχίζω γράμματα

Να ανακατεύω στη φωτιά τον σπαραγμό


Όπως σαν κλείνει Η πόρτα και σου πιάνει όλα τα δάκτυλα.

Όπως  όταν ξεχνάς την τελευταία δρασκελιά απ'Τα σκαλιά.


Δεν είμαστε όμως χθεσινοί, όλα τα μύδια τα ανοίξαμε

Έχουμε χίλιες φορές τις μαργαρίτες μαδημένες 

κάψαμε λιβάνια, κάψαμε σόλες, περάσαμε στο τετ α τετ

τις βιβλικές μας μπόρες. Έχουμε κάνει κι ερημίτες και ναυαγοί

Έτσι γνωρίζουμε καλά πως οι απαντήσεις όλες 

κι όλες οι αποδείξεις βρίσκονται πάνω στα σώματα

Όπως εκείνη η τρύπα απ' το καρφί εκεί. Γι' αυτό

να σ'έχω εμπρός μου για να φτιάξω χάρτη,

πειρατικά να βγω απ' τα σημάδια μας στον θησαυρό.


[ Κι έχω, εντάξει έχω ακόμα μπόλικο 

για να σκοτώνω εαυτό 


να μας ταΐζω ]










7 σχόλια:

  1. Δεν έχω μπει να δω, το παίζω περήφανη. Τώρα έχω αρχίσει να λυγίζω να θέλω να πάω κάπου να κρυφοειδώ. Ούτε και ρώτησα τι είπατε μ'όσους τα είπατε. Ούτε και θα μάθω. Μόνο να δω τι κάνεις θέλω. Να δω τη φάση να σου γράφω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αλλά πως να μάθω. αφού το παίζεις λες καλλιτεχνικά και ρίχνεις άσχετα.
    ..δε σε πιστεύω. Πως τι άσχετα δλδ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι ύστερα λες ότι λέω τα δικά μου. Τα άσχετά μας όλοι μέσα γαμώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή