Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020

στο Βόριο Ερευνητικό



Έχω για σένα σχοινιά βελουδένια
φτερά σαρκοφάγα και κεριά λιωμένα
Έχω τα μάτια σου με τα αστέρια δεμένα
που στο βυθό χορεύουν λαμπιρίζοντας

Σε κάνω σάλιο μου, πνίγομαι
πιάνω το στυλό ξερογλείφομαι
από σεβασμό βραχνοβήχω
Στάλες, να τις σπας μια μια

Να γυρίζει ο Ήλιος μέσα στη μέση
Να βυθίζεται ξαφνικά και οι στάλες
μιά μια να σχηματίζουν τον γαλαξία

Επουράνια αρματοδρομία και μεταθανάτια εμπειρία

Μια αυγή η πυξίδα μου θα οριζοντιωθεί πάνω σου
Σκότωσε τους διακόπτες του αιθέρα
τα σπλάχνα μου τα έχεις διαβασμένα

Σε φιλώ σε φιλώ αφινιασμένα
Πέφτω στα πόδια σου σε φιλώ αφανισμένα
και η άβυσσος μια ολόφωτη ίριδα
έτοιμη να μεταμορφωθεί σε σταγόνα λευκή

να τη σπας.


(φωτό μοιραίο πορτρέτο αϋπνίας και πόνου 9/7/20)  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή