Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Διακοπές




Τα πράγματα μοιάζουν άδεια
τις διακοπές αν τα έργα
δεν ήταν σωματικά

αν ανία ήταν μάλλον
ο επιούσιος κόμβος, αδιάληπτη,
αν η ικανοποίηση ήταν σχεδόν

επίπεδη. Τις Κυριακές η νευρικότητα
μεγαλώνει, τα Σαββατοκύριακα
τους μήνες της σχολής καταλήγω κι εγώ να γίνω

άδειος. Περίπατοι, κολύμπι,
πιοτό, πάντα φοβάμαι
το πιότερο. Σαν αληθινός

Πουριτανός, δεν θ' αναπαυτώ ποτέ από τα έργα μου
όσο όλα ν' αναπαυτούν μαζί μου, όσο να
οδηγηθώ από τούτη την πυκνότητα πίσω στο σπίτι μου.

Robert Creely



2 σχόλια:

  1. "...και τι μπορεί να είναι πιο άπιστο από τη γνώση; Για το μεγάλο πνεύμα, είναι κίνδυνος η γνώση του. Γιατί μεγάλος είναι μόνο όποιος κάνει μεγάλα πράγματα με την αγνή αφέλεια του παιδιού, που δεν έχει συνείδηση του εαυτου του. Τίποτα όμως δεν είναι πιο συνειδητό από τη γνώση..."


    Γκεοργκ Γκροντεκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΠΛΑΣΜΑ ,ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ,ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ



    Ι.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή