Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

για μια Ιθάκη γυμνή



περνάν χρόνια εφήμερα
καβάλα είμαι στην Χίμαιρα
καλπάζωντας καιρούς φλογερούς
θάλασσες αγήτευτους ουρανούς
των άστρων όνειρα απο πάθη ανήμερα
ερήμην μάχες σφαγές στους βωμούς

στη σχεδία με τα βρύα
βρέθηκα ξάφνου ότι ζω

περιπέτειας παφλασμοί
το τεντωμένο σχοινί
το αγκυροβόλι
περιμένοντας τι
βαρετη προσμονή
του ορίζοντα η γραμμή
ζυγίζεται βυθίζεται
οφθαλμαπάτη όλοι

όλα θολά
στη γυάλα

περιόδοι κουτιά
τικτακ ανοιγοκλείνουν
ασύνδετα, κι αν όχι,
μια αραχνοΰφαντη ίνα
σα να τα κρατά
ή να τα ενώνει αυτή
του ορίζοντα η νοητή
πλέοντας τη

περιμένοντας τι

εσένα.
άγνωστο .

η φωνή σου διαπερνά
τη φαντασία μου
σκορπώντας με
στα πέρατα
ΑΕΡΑΣ

γέρματα
γυαλιστερά
χρώματα γεμάτα
χείλη σα βουνά
βουνά σαν χείλη
με χαράδρες
απατες


έπειτα.. η στιγμή.. κι έπειτα..
Ήρθαν τα χέρια σα μελάνι
κι έγινε το σώμα σα χαρτί..

τσαλακώθηκα πρώτα πρώτα
μούλιασα στον υδρώτα
κι έπειτα.. η σιγή.

κι έπειτα.. τι.. έπειτα..
ξημέρωσα φως
στη γραφή
να ξετσαλακωθεί
ή.. κι έπειτα..
φοβάμαι πως..
τίποτα


(fotos by Malucas-Gloria,Fanny-/Ιθάκη)


χαρίζεται στους Malucas, kostas_patra, Faidra Fish, Αura, Cropper,
και σε σένα. άγνωστο .

4 σχόλια:

  1. Κώστα ωραία το παρηχέσαμε πάλι..
    ποιο έργο να έπαιζε τελικά
    το θερινό σίνεμα?
    αχ, αδιεξοδο
    καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίδρα Φις, σε παίρνω τηλέφωνα και το σήμα σημάδια μου δίνει πως είσαι σε σπηλιά χωρίς ταχυδρομικά πουλία..
    ήθελα να σου πω πως στην παραλία που πάω χαζεύω την Ιθάκη απέναντι και σε σκέφτομαι ώρες ώρες πανέμορφη που είσαι κόσμος ολόκληρος, νοσταλγώ που κεραφνοβολούν τα μάτια σου σκέψεις
    τηλεκίνησης υπερεαλιστικά εισιτήρια ανοιχτά.. και τα κρατώ, τα κρεμώ στους τοίχους μου..
    μου λέιπεις πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μalucas..
    tiengo vos voses con mar
    mais tiempo expectar
    pacharo pacharo
    collegas μου
    όλοι μέσα!!
    ;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή