Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

-χ-ρόνια πολλάλλά



(ή για τα γενάθλια της Φαίδρας Φις, που πουπου ... είναι ο φάρος..)


σήμερα η Ημέρα είναι αφ Ιερό μένει



στην Φαίδρα Φις, και στην οιστροιστορική μέρα
με αέρα που μας χάρισε αυτή την (.) παρ ουσία



πίσω απ' τον ουρανό τι είναι?
αφρός, σαρπατίνες, κόκκοι.


Πόσοι, piece , πίσω ίσως,
Διότι, ο χρόνος είναι χρώμα
με ογκυρώτητα.. ισχύς!



Αυλώνα-OROPOS



Διαδούμενος Δορυφόρος
Δράκοντες Δρόμος



Απόλλωνας με Διονυσιακόν άμμα
ΠΟσοι Δώνες.. αιώνες, Διάβολε!



σβοίστρο.



την αγάπη ..
ΑΑΑΑΑΑ



ταξίδια άλλα ίδια
υγειά ευήβα..



κι αυτό μόνο μου φτάνει..



τραου οδή
τρσγούδι, να φτάνει..



δέν είναι fish



ψηλά στο πατάρι
μειδίαμα αρχή..



ακοουσε, που, πουπου που..



παντού.. φώτα, φωτιές..



φυλακές/ φύλακες



..σ΄'αγαπώ πολύ πολύ

(fotos by me/ σήμερα)

23 σχόλια:

  1. μουσική παίχουμαι
    σκιάς... χνάρι
    είναι στην περιέργια..
    που σκοτώνει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δία μου,μοναδικό μου σκιουράκι
    σκ-ιερό και Διός σκίουρε και Διόσκουρε...

    το πιο ακριβό δώρο
    εσύ μου το έκανες...

    όλα αυτά για μένα?

    δεν μπορώ να ελέγξω τη συγκίνησή μου
    εκτός από το κλάμα που μ'έπιασε
    από τα λόγια σου...

    το μπαλάκι το κρατώ στα δόντια
    μη σε νοιάζει
    και το τσιγγάνικο θα το
    καταφέρουμε

    στις περιπτύξεις του καπνού
    παραδομένες ως το πιο βαθύ βράδυ
    ως το πιο άρρητο φως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και πάλι μαζί
    νοσταλγώντας τη Δύση
    των αναμνήσεων
    -κακών ή μη,δεν έχει σημασία-
    ενθύμια άμμου είναι όλα
    κι αυτή γλιστράει και φεύγει

    εμείς στην Ανατολή
    υπολογίζουμε
    θα υπολογίζουμε
    και τη Μεγαλειότητα Αυτής
    θα υπονοούμε πίσω από κάθε
    λέξη
    πίσω από κάθε αναστεναγμό
    λυγμό ή βαρύ στέναγμα

    το ξέρω,το ξέρεις κι εσύ
    πως θα'ρθει η ώρα εκείνη η πολύτιμη
    η πιο σπουδαία
    που όλοι οι αγαπημένοι άνθρωποί μας
    και τα αληθινά τους πρόσωπα
    θα συναντηθούμε
    στο πήλινο χωριό

    και γνωρίζω καλά
    πώς εννοείς τον πηλό...

    γνωρίζω καλά
    πως μόνο από τέτοιον
    δημιουργούνται τ'αληθινότερα
    τα πιο γνήσια πλάσματα
    στη δική μας νόηση

    πέρα και πάνω από φτηνούς θεούς
    πέρα και πάνω από στημένες
    φάσεις εικονικής ζωής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εκεί θα υπάρξουμε
    στο υπόσχομαι

    με την ανάγκη δεν πείθεται κανείς
    να το θυμάσαι

    μόνο με την αλήθεια
    και την ψυχή φτιάχνονται
    τα σπουδαιότερα αγάλματα
    που άλλοι τα λένε θαύματα
    κι άλλοι τιμαλφή

    εδώ είμαι και είμαι
    πολύ περήφανη για σένα

    μου δίνεις τροφή

    σ'ευχαριστώ που με υποχρεώνεις
    να βγω απ'το κλουβί...-ξέρεις εσύ-
    θα στο χρωστώ

    γιατί όπως λέει και ο Άλκης
    με τη μοναδική ερμηνεία του
    Σωκράτη

    "όσα το αίμα τραγουδά
    μην τα γυρεύεις στα βιβλία"

    και παρακάτω...

    "όμορφη που'ναι η ζωή
    όμορφη σαν ψέμα
    και το φως της Άνοιξης
    κόκκινο σαν αίμα
    ρίχνει ο χρόνος στο φτερό
    το φιλί σου δως μου
    Καθρεφτάκι ο Έρωτας
    στο κλουβί του κόσμου"

    πάω να γράψω ένα κείμενο
    μόνο για σένα

    το πόδι μου είναι σε κακά
    χάλια αλλά δεν με νοιάζει

    σ'αγαπώ πιο πολύ πιο πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυρούλα μου
    σ'ευχαριστώ πολύ
    τα υπόλοιπα στα είπα σε μένα

    το καλύτερο φιλάκι
    στα μαγικά σου χέρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζάκι
    σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

    σου στέλνω κι εσένα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανδιώνηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!

    Σκίζεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ψυχή ανέφελη ή και με νέφη ακόμη
    θριαμβεύεις!!!!!!!!!!!!! στης Τέχνης το μούδιασμα!....
    Αυτή γλύκα που απομένει, ξέρεις, μετά την υπέροχη αίσθηση των αισθήσεων όταν δονούνται...


    ΣΕ φιλώ τρελό παιδί

    και γι' αυτό υπέροχα δικό μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δία αύριο να μου στείλεις τις φωτό
    με μέιλ
    τις θέλω οπωσδήποτε

    στείλ'τες και σήμερα
    απλά αύριο θα μπορώ να τις ανοίξω

    και το κείμενο εννοείται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λιτσάκι μου γεια ξανά
    τα είπαμε

    αλλά είμαι κι εγώ
    πολύ περήφανη για τούτο δω
    το μοναδικό πλάσμα
    και θέλω να το ξαναπώ

    φιλιά κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα,
    τόσο πολύ χαίρομαι που χαίρεσαι
    ήταν χθές η μέρα γεμάτη ως αφιερωμένη, και το βράδυ γέλασα και μελαγχόλισα πολύ, συναισθήματα να σου στείλω. μέθυσα, ζαλίζομαι ακόμα.

    θα θελά να αφίσω και το ποιηματάκι που γράψαμε μαζί χθές δια τηλεφώνου
    και μάρεσε..

    τρομακτική! πόσοι κρύβονται στην λάσπη θησαυροί?
    πως κοπήκανε στα δάχτυλα οι σταυροί
    γι'ανθρώπων έργα .
    όσοι θαφτήκανε σπηλωμένοι. λάθη του παρελθόντος, φάρους προσμένοντες σε σημεία μοναδικά.
    αξεπέραστα, διαστήμτα.

    -το ανορθόγραφο κομμάτι είναι το δικό μου
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPP

    όλα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαίδρα Φις, με πετάς στον ποιό ψηλό ουρανό βαθυά έτσι όπως μου μιλάς για το πήλινο χωριό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν πατήσεις πάνω στις φωτό ανο΄πιγουν κι απο δώ και με δεξί κλικ τις παίρνεις.. τόσο καιρό που έχω να ανοίξω το μαιλ σου που είχε χαλάσει, δεν ξέρω που είναι.. ξεχνώ συνήθώς και να αποθηκεύω τα πράγματα εδω μέσα..
    φαντάσου αν πέσει ο μπλόγκερ καταστράφηκαν τα γραπτά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι, στο πήλινο χωριό, θα έχουμε για το κρασί μας δοχεία με ζωγραφιές σαν τον οίνοπα πόντο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. στη φυλακή?
    σήμερα, χθές
    χαθήκαν οι μέρες
    ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαίδρα Φις,
    τα ιστία για τα ανέστια
    να αναστηθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή