Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Σώμα Ψυχή (κι αντίστροφα)


Σώμα που βλέπουν οι άλλοι
Χιλιοχαϊδεμένο
σε αγνώστους δοσμένο
(νερό και χώμα) μια λάσπη
σπιλωμένη, ψυχής σπηλιά βαθιά
που αποζητά αγκαλιά παντοτινή
για να την λάβει από το χώμα

και ξανά νερό
και ξανά έρωτας και βροχή
και ξανά προδοσία και αρπαγή
μια το σώμα, μια η ψυχή
και η σκέψη σαν της Αριάδνης σχοινί
κινεί νοήματα νήματα
μεταφράζει τη σιωπή, (τα γιατί),
τους παλμούς σε τύμπανα για χορό

(όσο μπορώ θα το πω)

έχω ένα σώμα (τρωκτικό)
και μια ψυχή (αποστειρωμένη)
και κάθε που ο ήλιος γέρνει
να τα σμίξω προσπαθώ

όσο το σώμα μου σ’ αρνήθηκε
τόσο σε λάτρεψε η ψυχή μου
μα δεν τα φίλιωσες και χάθηκες
απ’ το πεδίο της αέναης σφαγής μου

Ναι, φαίνεται, δεν ήσουν
το λευκό που θα σημάνει ανακωχή
Ούτε το μαύρο του θανάτου της Αβύσσου
Ήσουν κάτι σε γκρι της μετριότητας
Κι έτσι προτιμώ μονάχα να κοιτώ
Τοπία νεκρής φύσης
Ώσπου να αφήσεις
Το νου μου ελεύθερο
Για αλλού να πορευτώ
Σαν σε ανταμωθώ
Κι αντίστροφα

19 σχόλια:

  1. το ποίημα είναι έξοχο!
    πότε το έγραψες?

    αλλά το αποκλείω να έχεις
    εσύ αποστειρωμένη ψυχή

    η πάλη γίνεται πάντα
    για όσους νιώθουν βέβαια βαθιά
    και όχι ρηχά και ψεύτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρίν απο λίγες ώρες ανάμεσα στο πεζό που γράφω της Ηλέκτρας, ξέρεις.

    αποστειρωμένη απο μιάσματα .. πως να το πω, με την έννοια της κάθαρσης κάπως..

    αέναη πάλη!
    πάλι πάλη πάλι
    ε μαααααααααααααααα
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "asylums with doors open wide
    where people had paid to see inside
    for entertainments they watch his body twist
    behind his eyes he says,"i still exist"

    this is the way,step inside

    in arenas he kills for a prize
    wins a minute to add to his life
    but the sickness is drowned by cries for more
    pray to god,make it quick,watch him fall

    this is the way,step inside

    you'll see the horrors of a faraway place
    meet the architects of law face to face
    see mass murder no a scale you've never seen
    and all the ones who try hard to succeed

    this is the way,step inside

    and i picked on the whims of a thousand or more
    still pursuing the path thats been buried for years
    all the dead wood from jungles and cities on fire
    can't replace or relate,can't release or repair
    take my hand and i'll show you what was and will be"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τώρα καταλαβαίνω γιατί τα γραπτά σου ανέκαθεν μου θυμίζουν
    ταινίες του Τζάρμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίο, σφαιρικό.
    συμφωνώ απόλητα ακόμα και με το παραμύθι του τελευταίου στίχου αυτου..!!!
    αλλά δεν ξέρω αν έχω δεί κάτι.
    θα μου φέρεις?
    γμτο, δεν μπορώ να θυμηθώ..
    και κατα τα άλλα κινηματογραφώ..
    φτου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θυμάσαι το stranger than paradise

    τον καφέ και τα τσιγάρα

    λου ριντ
    νικ κέιβ

    welcome to Florida?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εντάξει ναι
    τζιμ τζάρμους τελείως τρελός
    αλλά μη βασανίζεσαι άλλο
    θα σου φέρω να δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωραία..
    έχω κρασί, έχω θάλασσα..
    (έχω και κάτι άλλο)
    θα έχω και τζάρμους
    ..είσαι θαυμάσια
    σε φιλώ
    στην υγειά σου..
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιατί δε λες και το άλλο που έχεις?
    ντρέπεσαι?
    μήπως είναι κανένα άλογο που χάνει στις ιπποδρομίες?

    πλάκα κάνω

    σ'αγαπώ πολύ
    να προσέχεις εκεί λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αφού θα το έβρησκες και το βρήκες
    να μη σε αφίσω να σκεφτείς,
    ξέρω πόσο σαρέσει να εντρυφείς
    να γιαυτο..
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    όνειρο γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό ποίημα Πανδιώνη!!!

    ...Ήσουν κάτι σε γκρι της μετριότητας

    κι ήμουν στο άπειρο των χρωμάτων...

    Σε φιλώ φιλαράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλό!
    Δεν έχω χρόνο για περισσότερα αυτές τις μέρες.

    Σε φιλώ από Πάτρα.
    Να προσέχεις ε;

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σε λατρεύω Vi, εργασιοθεραπεία, καλό μου ακούγεται!!!!!
    ;oPPPPPPPPPPP
    κι έσυ
    και μου λείπεις..
    κοιτά να έχεις κι αλλα συγκλονιστικά νέα όταν θα βρεθούμε να ξαναπέσω απο τον καναπέ
    ;o)))))))))))PPPPPPPPPPPPPPPP
    love u

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή