Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Κυνήγι Μαγισσών

(ή στιγμών μαγικών)

Κρατώ ένα καλάθι μικρό,
δίχως πάτο, και περπατώ
μες το δάσος(με τις κερασιές)
έχω το βήμα γοργό, προχωρώ,
ψάχνω προορισμό καθώς
ώρες μετρώ με ανάσες_
Δε γυρεύω σπίτια με σοκολάτα,
ούτε λύκους και νάνους με
μυτερά αυτιά και γουρλωτά μάτια,
μα ίσως κάποιες στιγμές
που φαντάστηκα,
κι αιχμάλωτη πιάστηκα,
μέσα τους, να τις κυνηγώ.

[κάπου ακούω το ποτάμι
ή ίσως κάποιο ρυάκι
κι εκεί στο νερό
το είδωλό μου αν δώ
μπορεί αυτό μοναχά
- ..και εσύ.. -
μπορεί να μου φτάνει]

(foto by me)

7 σχόλια:

  1. Τρελή κι'αλοπαρμένη.
    Μ!!!
    γνωστά μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπου στρέψω το βλέμμα

    το κενό...

    Ούτε ένας ραγισμένος καθρέφτης...


    Φιλιά πολλά Φίλη μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα ανιψι!
    Καλη Εβδομάδα!
    Καλο μήνα και ολα καλα να ναι!!!
    Φιλιά πολλά και ζουπηχτά!
    Τρελοκομείο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάθηκες, μεγάλη μου μικρή, αλλά όχι δεν ανησυχώ, όχι, είσαι καλά, γιατί ξέρεις και μπορείς και κυνηγάς το καλό, πετάς, μπορείς, το σκάρτο, θάθελα, αγκαλιά, φιλί,
    αγάπη στη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ..................
    έγραψες πολύ ωραία



    που είσαι κοκκινοσκουφίτσα;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κάτι στιγμές σαν αυτές ακόμα και μια σειρά με γράμματα σε μια αθόνη
    μου μοιάζει με αγκαλιά..
    για να θυμάμαι πως σας ένιωσα σε δύσκολη στιγμή..

    και όπου να ναι θα φανεί και η καλή και εύκολη..

    φιλιά πολλά..
    ;oPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή