Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

κΡΑτιΈμαι

(ή Δέν θα πάω)

Διασχίζω τα στενά μιας πόλης που έζησα μαζί σου
Ξυπνώ από εσένα μακρυά ένα σταθμό ηλεκτρικού
Πες μου πως γίνεται οι άνθρωποι να λένε σ’αγαπώ
Κι έπητα χάνονται μονόπλευρα στη λήθη της αβύσου
Κάθε μέρα γυρνώ γύρους γύρω από τη φωλιά σου
Κι ας ξέρω πως με ξέχασες κι ‘ναι γεμάτη η αγκαλιά σου
Θα θελα λίγο να περάσω μέσα από την πόρτα της σκιάς σου
Τόσος καιρός με λόγια καρφιά σταυρώθηκα για την ιδέα
Νεκρή παρέα να κάνω βόλτες με το φάντασμα σου
Φαντάσου ακόμα, δεν θέλησα ευκαιρία
ούτε καν δεν σκηνοθέτησα την συγκυρία
Μήτε ξεσκόνισα συνταγές σοφών για ανακωχή
ψάχνω να βρω πως γίνεται μια ανθρώπινη επαφή
βασανιστικά πιστεύοντας πως θα έρθει μια μέρα που
θα χει ο ήλιος φώς να ξεσκαρτάρει την αλήθεια από το ψέμα
και θα ναι η αγάπη μου φρουρός, τα μάτια μου θα γράφουνε
με πένα, ένα ‘Χ’ χοντρό και μαύρο στα περασμένα κι ο χρόνος
θα κυλάει θα κυλάει για μας στο μέσα μου βουβός
Έσκισα την ψυχή μου για να βγω από το συφερτό του τότε
Μιας μήτρας γλίτσας τρυφερής αγάπης τυφλής και κουφής
Έπεσα κάτω και ως συνήθως ένα πλήθος με πατά, με διασχίζει
Σέρνομαι στην άκρη, σηκώθηκα, κουμπώθηκα μα κάτι χάσκει.

(art KOJA)

5 σχόλια:

  1. καταδικασμένη να ξέρεις τι ψάχνεις, σε ένα κόσμο που δεν ξέρει τι θέλει

    πως αντέχεις άραγε να γράφεις με την ψυχή στα δάχτυλα, δίχως να την πιέζεις;

    πού άραγε έμαθε τέτοια ορθογραφία και συντακτικό η καρδιά σου, που οι ρίμες της βγαίνουν ευκολότερα από τον ανασασμό;

    τα φιλιά μου, φιλενάδα λεύτερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλώς τον φίλο που αφουγκράζεται τα βάθη της ψυχής μου..
    σε φιλώ αγαπημένε
    σου στέλνω σε ανύποτες στιγμές την σκέψη μου..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλά αληθηνό....γεμάτο συναίσθημα...




    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κανέναν να μην αφήνεις να σε πατά.Κι όταν πέφτεις να σηκώνεσαι.Κι ας ξέρεις ίσως πως πάλι σε άβυσσο θα οδηγηθείς.

    Μέχρι να καταλάβεις.
    Και τότε κανένα κενό δε θα υπάρχει

    Μόνο το καινό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aφήνομαι συχνά σε αυτόν τον όμορφο χείμαρρο
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή