Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Το γάντι


Δεν είναι τόσο που ήρθαν όλοι χώρια από σένα
Είναι το χιόνι που στρώνεται πάνω στα περασμένα
Σαν εκείνα τα άνθη που για μια πανσέληνο ζουν
Μια στιγμή κι η ευτυχία μας στης ιστορίας το ρουν

(σε Χαιρετώ αγαπημένο,
Υποκλίνομαι βαθιά και σκύβω,
να πιάσω το γάντι που μου πετάς,
Ενθύμιο χρήσιμο στο βαρύ μου χειμώνα.)

Πληγώνονται οι άνθρωποι, σκοτώνονται για κτήματα
Κι εγώ που δεν υπάκουσα ποτέ σε νήματα κανενός
Θα ήθελα μονάχα πριν πετάξω να αντικρίσω αυτόν
που θα μου δείξει του Διογένη ο δικός μου φανός

(Σε χαιρετώ, με βαθιά υπόκλιση σκύβω
να πιάσω το γάντι που μου πετάς.
Να στο επιστρέψω σκέφτομαι
μιας και μου ‘ναι μικρό)


..

[Έξω κοιτώ, το έστρωσε, ηρεμία..
ευκαιρία να φτιάξω έναν χιονάνθρωπο,
όπως και να βγεί θα σου μοιάζει.
Θα διαλέξω ένα καρότο χοντρό και
δυο βόλους παλιούς για τα μάτια.
Δεν ξέρω αν πρέπει να σε βάλω
να κρατάς δρέπανο και μαστίγιο
Ή καμιά σικάτη πανάκριβη τσάντα.

θα σε φιλοτεχνήσω ενθυμούμενη όσα
μου έγραφες Υπογράφοντας, δικό σου για πάντα.
Κι ίσως αυτά τα κρύα μας ψεύδη να σε διατηρήσουν
Ως την πρώτη ηλιοφάνεια της νέας χρονιάς,
Να σε χαζέψω να λιώνεις και να κυλάς
στις πέτρες. Να λιώνεις μακριά στο φαράγγι.
Να γίνεσαι μια εικόνα, επιτέλους, κατά-νοητή.]

(fotos by me)

4 σχόλια:

  1. Το κείμενο έχει μια όμορφη και γλυκιά νοσταλγία και οι φωτογραφίες υπέροχες.. Σας χιόνισε κι εσάς ε; Υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. yperoxh xronia na exeis dionysaki
    na er8ei ayto pou gyreyeis...

    filia kai s agapw


    I.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. YPEROXES FWTOGRAFIES KAI TO KEIMENO TOSO OMORFO...


    I.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ ΙΑ
    ότι ποθείς..
    φιλιά φιλιά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή