Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

τα λάθη μου πολλά..


κατακρίνομαι γιατί..
ήμουν άπιστη σε όλες τις μέχρι τώρα σχέσεις μου,
και κάνω πάντα του κεφαλιού μου,
μιλάω πολύ εκτώς αν μου εφηστήσουν την προσοχή,
λέω σχεδον στον καθένα την ιστορία της ζωής μου,
νομίζω πως θυσιάζομαι ενω είναι για μαλακίες,
πίνω ότι βρώ εκτώς απο βαρβυτουρικά και ηρωίνη,
για να βγώ απο τον κόσμο μου πρέπει να με σκουντίξουν πολύ δυνατά,
δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τα χρήματα και συνήθως δεν κουβαλάω χρεώνοντας τους άλλους,
και όταν κουβαλάω φροντίζω πολύ γρήγορα να μην τα κουβαλάω άλλο,
στο παρελθόν εχω πεί πολλά ψέματα για να καλύψω την ερωτική μου ζωή,
τώρα πια την αντιμετοπίζω με σθένος φρικάροντας όσους με ερωτεύονται
είμαι πολύ ακατάστατη, συγυρίζω κάθε δυο μήνες με στολή και χλωρίνες,

αν μου έρθει να φτίσω , θα φτίσω μπροστά σε όλους,
μεταδίδω την ψυχολογία μου, όποια κι αν είναι αυτή,
με την πρώτη επαφή συνήθως τρομάζω τον κόσμο,
δεν με λογοκρίνω,
ενθουσιάζομαι εύκολα,
έχω χρόνια τα ίδια πάθη κι ας έχω πάθει,
δεν προσέχω τον εαυτό μου και δεν καλοπίζομαι,
δεν έχω τρόπους -σαβούρα βιβρ- εκτως εργασίας,
ρέπω προς την τεμπελιά εκτώς αν με παροτρίνουν και με πιστέψουν,
''δεν μυρίζω τα νύχια μου'' δεν καταλαβαίνω τα αυτονόητα,
βρίζωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

είμαι σεξουαλικά και γενικά αχόρταγη και ασυγκράτητη,
έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου και ψοροπεριφάνια μεχρι μαλακιας,
δεν ελέγχω τα νεύρα μου και την δύναμή μου,
είμαι εγωκεντρική με λυτρωτικές τάσεις,
επιρεάζομαι απο φίλους,
εμπιστεύομαι εύκολα,
είμαι αντιδραστική και ξεροκέφαλη,
νομίζω οτι πάντα έχω χρόνο να ανταποδώσω κάτι
και δεν κάνω κίνηση αν δεν μου έρθει ακριβώς όπως το θέλω, πράγμα που σπανίζει,
είμαι τζαμπατζού και μηχανεύομαι τρόπουσ να κλέβω το σύστημα
-φεύγω με τρόπο απο τα μπαρ, τα παίρνω απο την ασφαλιστηκή..κτλ- ,
οικιοποιούμε πράγματα πολύ γρήγορα,
όταν ονειροπολώ κάνω αφαιρετική σε όλο το περιβάλλον
και χάνω φάσεις που μπορεί να είναι σημαντικές για τους γύρω μου,
σκέφτομαι και να μου μιλάνε και να μην ακούω και να λέω ''ναι''..
περιαυτολογώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

ρισκάρω και διακινδυνεύω χωρις ουσία και σκέψη,
έχω αυπνίες μανίες και μελαγχολίες,
πάντα βρίσκω τρόπους να με δικαιολογώ,
λέω και νιώθω σχετικά εύκολα το ''σ'αγαπώ'',
είμαι αναβλητική στις ευθύνες μου,
δεν κάνω για σπίτι, ξεχνάω να επιστρέψω και είμαι θορυβώδης,
όλοι οι σπιτονοικοκύριδες που είχα με μισούν,
νομίζω πως είμαι έμφυτα σοφή και γεννήθηκα για να σώσω τον κόσμο,
νιώθω υπεράνω των περισοτέρων,
μα δίνω αξία στον κάθε μαλάκα μιλόντας απο καρδιάς,
δεν πάει ο νούς μου στο κακό, δεν πονηρεύομαι,
δεν κλειδώνω τα πράγματα μου, και των άλλων, και μου τα κλέβουν,
σκέφτομαι σεξουαλικά και πρόστιχα σχεδόν πάντα ,
δεν προσβάλομαι εύκολα μα αν προσβληθώ εγκληματώ,

κολλάω συναισθηματικά χοντρά και χρόνια,
δεν έχω ξεπεράσει ακόμα τελίως καμιά μεγάλη σχέση μου,
τυχαίνει και ερωτεύτηκα πάνω απο ένα άτομο ταυτόχρονα,
θεωρούσα την μονογαμία απάτη μα προσπαθώ να αναθεωρήσω,
αργώ πολύ να συνειδητοποιήσω,
πιστεύω πως είμαι καλητέχνης
αλλά δεν προσπαθώ πολύ για αυτό..,
δεν πιέζομαι σε τίποτα αν δε το θέλω,
δυσκολέυομαι να αλλάξω..
------------------------------------------------
ποιά θα μου ταίριαζε ποινή?

13 σχόλια:

  1. ta la8h mou ta sevomai
    ki otan ta synantw
    shkwnomai kai tryfera
    sta xeilh ta filw



    sou to afierwnw Dionysakh

    se filw,opws ksereis...

    na eisai kala...

    I.A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο περισσότερα ξέρω για σένα τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Les polla kala gia sena alla me arnitiko tropo ... Gia na kentriseis thn prosoxi tou anagwnsth ... or what?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαπουνόφουσκες.
    Ξερνάς τα ανώδυνα και κρατάς αυτά που σε πονούν. Όλα αυτά που διάβασα είναι θόρυβος που προσπαθεί να καλύψει την κραυγή από μέσα που ζητά βοήθεια. Όσο για το σεχ αυτό κι' αν αποκαλύπτει ανασφάλεια.

    Ξαναπροσπάθησε πετώντας όλες τις άχρηστες λεπτομέριες και ίσως κάτι καταφέρεις.

    ΥΓ Αφού δεν μπορείς να κατανοήσεις τους άλλους, ο εαυτός σου παραμένει χωρίς νόημα, εκτός από ένα σύμφυρμα φανξιοναλιστικών λειτουργειών που μας περιέγραψες.

    Θυμίσου όταν ήσουν παιδί, τι φασαρία έκανες, για λίγη προσοχή!!! Τότε είχες τη ανοχή της μαμάς-μπαμπά-παπού... τώρα απλά γίνεσαι κουραστική σ' όσους σε αγαπούν. Αξίζουν κάτι καλύτερο για την κατανοησή τους.

    Χαμογελώ σαν σκέφτομαι την φάτσα σου όταν διαβάζεις τις παραπάνω γραμμές. Κάπως έτσι λοιπόν αισθάνονται κι' όσοι είναι κοντά στα ξεσπάσματά σου. Ξεκίνα από αυτό, μπές στη θέση του άλλου, θα νοιώσεις πολύ καλύτερα, πιστεψέ με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σχόλιο του @abudabi είναι δικό μου αλλά αυτό το όνομα μπήκε τυχαία γιατί ο υπολογιστλης που χρεισημοποίησα ήταν κοινόχρηστος και κάποιος είχε αφήσει τον λογαριασμό του ενεργό. Παρακαλώ μην τον ενοχλήσεις γιατί δεν θα καταλάβει γιατί του μιλάς αντίθετα εγώ ο Dim θα προσπαθήσω να καταλάβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dim,
    μιλάς με τόση σιγουριά ..
    δεν μπορώ να καταλάβω απο που πηγάζει αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. rebellionofmind, περίεργος ο τρόπος που σκέφτεσαι.
    δεν θα προσπαθούσα ποτέ να κεντρίσω το ενδιαφέρον με μια κρίση προσπάθιας αυτογνωσίας, το κάνω για να λύσω το κουβάρι της Αριάδνης, να βρώ απαντήσεις για μένα και να προστατέψω τους γύρω μου..
    ο χείμαρος είναι το άσυλο και το ψυχοθεραπευτήριο μου.
    τίποτα παραπάνω ή παρακάτω , και σίγουρα δεν είναι θέατρο που περιμένει θεατές και εισιτήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dim,
    με προβλημάτισες πάλι και το συζήτησα με μια φίλη που είναι στους ελάχιστους που μετράω στην ζωή μου και με ξέρει απο παιδί.
    είπε τα ακόλουθα:
    ??????????????
    Den ksero de sas piano esas tous kalitexnes
    aftos to vlepei apo ali optiki gonia
    kai SIGOURA afou de se kserei
    krinei apo ton eafto tou
    afto pou kanei o idios gia na min ton katalavoun
    sigoura omos einai agnostos?
    de mou fenetai kai poli agnostos
    pantos ean to egrapse kapoios gnostos sou...
    Simainei oti den exei mpei sti diadikasia na se katalavei
    ego emeno stin apopsi mou
    Ekanes mia proti apopeira aftognosias
    Mpravo sou
    kai des tora pos mporeis na proxoriseis pros ta ekei pou esi theleis
    τι λές? τι να πιστέψω? πες μου σε παρακαλώ απο που πηγάζουν οι κρίσεις σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΙΑ ευχαριστώ για τους στοίχους.

    Κώτσα να σαι καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου είμαι εντελώς άγνωστος και μην ψάχνεις έτσι τις απόψεις των άλλων. Αυτό που σε αφορά είναι εάν σου λέει τίποτα αυτό που έγραψα η ειναι φληναφλήματα και όχι οι προθέσεις μου η η αξιοπιστία μου. Στη δεύτερη περίπτωση ξεχασέ το, στην πρώτη όμως...

    Τα ανθρώπινα λοιπόν λέω στη φίλη σου είναι περίπου τα ίδια, με τον όρο ότι τα κοιτάμε χωρίς παρωπίδες.

    Πολιτισμικά ανοίκεις στην χριστιανική παράδοση (ξέρω, ξέρω εσύ δεν... αλλά οι καταβολές δύσκολα ξεπερνιούνται στο σκληρό πυρήνα τους) άρα αυτά που νομίζεις ότι οριοθετούν την προσωπικοτητά σου είναι οι "αμαρτίες" σου και αυτά πρέκρινες ως σημαίνοντα. Εγώ σου λέω ότι τα συναισθήματα είναι τα σημαίνοντα και σ' αυτά είναι φτωχή η αφηγησή σου. Φυσικά η ζωή μας είναι, η γίνεται έτσι, όπως τη αφηγούμαστε γι΄αυτό σε προσκαλώ να αλλάξεις την αφηγησή σου. Τράβα τον πέπλο της συμπεριφοράς σου για να δείς από μέσα.

    Οι πράξεις μας συνήθως έρχονται σε αντίθεση με τους φόβους μας π.χ. αυτοί που είναι κομπλεξικοί φωνασκούν ενώ αυτοί που έχουν αυτοπεποίθηση μιλούν χαμηλόφωνα και με σιγουριά.

    Κάπως έτσι λέω ότι το παιδί που κρύβεται μέσα σου ζητά επιμόνως τη προσοχή μας αλλά από την άλλη δεν είναι άσχημο να έχουμε ένα παιδί μέσα μας ανάλογα με το ποιά όψη του θα αφήσουμε να επιβιώσει. Η ευαισθησία ενός παιδιού είναι πάντα ευπρόσδεκτη αλλά όχι και τα καπρίτσια του.

    Τί βαθμό παίρνω τώρα με άριστα το 10?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dim,
    διαβάζω προσεχτικά.
    δεν μαρέσει να βαθμολογώ και να κρίνω αλλα να προτίνω.
    προτίνω λοιπόν να μην είσαι τόσο απόλητος και να αφίνεις ανοιχτές πορτες σε παραπάνω απο μία εκδοχές.
    είναι περίεργο που δεν σου δημιουργούν συναισθήματα οι αφιγήσεις μου, ως ''ποιήτρια'' αυτά είναι η πρώτη ύλη μου κάθε φορά.
    δεν καταλαβαίνω ενώ πιστεύεις πως είμαι μια κομπλεξική αναίσθητη κακομαθημένη ανασφαλής και πιθανόν ατάλαντη θές να με ''βοηθήσεις''.
    να σου πώ την αλήθεια μέσα στα άτοπα κάτι με βοήθησε να πάω ένα βήμα πιο πέρα σε αυτό το ταξίδι της αυτογνωσίας, αλλα μάλλον κι αυτό είναι λαβυρηνθωδες ή σπειροηδές. να ψάξω δηλαδή πιο συναίσθημα με οδηγεί στο κάθε λάθος ξέροντας απο τους ψυχολόγους πως δύο είναι τα βασικά αρνητικά συναισθήματα ο φόβος και ο θυμός, τί μπορώ να βγάλω αν τα χωρίσω σε δύο κατηγορίες? κάτι ε, ναι..
    ονειρα γλυκά και σου αφιερώνω το δείγμα δωρεάν.
    μα πίστεψε με δεν γράφω διεκδικώντας την προσοχή κανενός, ..προσπαθώ μέσο της γραφής για την κατανόηση της ψυχής και ευελπιστώ, σαν συνέχια, στη γέννεση της ελεύθερης πραγματικής αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχω μια φίλη, εδώ και πολλά χρόνια είναι τακτικός επισκέπτης ενός ψυχολόγου-ψυχαναλυτή

    δεδομένου ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν προέκυψε ποτέ υποψία παιδικού τραύματος, καθήλωσης της λίμπιντο, κάτι απ' όλα αυτά τα όμορφα φροϋδικά, υποψιάζομαι ότι ο ψ-ψ είναι απλά ο "τόπος" όπου η φίλη μου εκφορτώνει τις άπειρες ενοχές με τις οποίες είναι μαθημένη -και ποιος δεν είναι;- να φορτώνεται.
    εννοείται ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν "βελτιώθηκε" στο παραμικρό αλλά την αγαπώ το ίδιο

    εδώ μέσα είναι πιο υγιές (το ξεφόρτωμα εννοώ) και τσάμπα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...egw pantos apo auta pou diavasa sthn periegrafi tou eautou sou... to eklamvanw san thn apoliti autognosia kai thn ektimisi pou trefeis sto gegonos auto ... sxoliazontas akoma kai arnitika ton eauto sou paratheteis auto pou egrapsa pio pano ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή